مجوز خروج موقت برای ده ها کامیون حامل کمک‌های مردمی این استان در گمرک سمنان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر کل گمرک استان سمنان گفت : این کمک‌های مردم پس از ورود به گمرک سمنان بدون معطلی و ارزیابی و طی تشریفات قانونی راهی عتبات و عالیات شدند.
علی سعدالدین تصریح کرد: این کامیون‌ها حامل مقادیر زیادی برنج، پتو، نان، نوشیدنی‌های مختلف، میوه، خشکبار، انواع موادغذایی و...بودند که از سوی اقشار مختلف مردم اهداء شده بود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کامیون‌های حامل کمک‌های مردمی شهروندان سمنانی، در این مدت مقدمات اعزام کامیون‌های حامل کمک‌های مردمی شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر نیز پس از مراجعه به گمرک سمنان و طی تشریفات گمرکی فراهم شده است.
سعدالدین یادآوری کرد: مجوز خروج موقت کامیون‌ها و پروانه ترانزیت این کمک‌ها به مقصد دو شهر مذهبی کربلا و نجف صادر شده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان با تقدیر از مردم متدین این استان، ارسال این کمک‌ها را نشانی از ارادت و عشق عمیق مردم این استان به اهل‌بیت(س) و راه سرخ کربلا ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد: این نذورات و کمک های مردمی عمدتا به موکب های استان سمنان در نجف و کربلا منتقل و برای پذیرایی از زوار اربعین در این دو شهر به مصرف می رسد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.