ال کلاسیکوی فوتسال در تهران/ گیتی پسند به دنبال تثبیت قهرمانی نیم فصل

هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با 7 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار تیم فوتسال گیتی پسند به مصاف تاسیسات دریایی تهران می رود.

ال کلاسیکوی فوتسال در تهران/ گیتی پسند به دنبال تثبیت قهرمانی نیم فصلبه گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی جمعه 28 آبان ماه برگزار می‌شود که گیتی پسند اصفهان با ثبت یک رکورد استثنایی و با 30 امتیاز از 10 دیدار گذشته خود در صدر جدول مسابقات حضور دارد، بعد از تیم گیتی پسند به ترتیب تیم‌های دبیری تبریز، تاسیسات دریایی، مس سنگون و حفاری اهواز با فشردگی زیادی در تعقیب شاگردان رضا لک هستند. در این هفته حساس ترین بازی لیگ برگزار می‌شود و دو تیم پر افتخار فوتسال کشورمان یعنی گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران به مصاف هم می‌روند و به نوعی ال‌کلاسیکو فوتسال ایران در هفته یازدهم برگزار می‌شود. از سوی دیگر شاید این آخرین فرصت تیم‌های پایین جدولی باشند تا بتوانند تا قبل از پایان نیم فصل اول وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند و کمی از قعر جدول فاصله بگیرند.

تاسیسات دریایی تهران – گیتی‌پسند اصفهان

شاگردان رضا لک در حالی در هفته یازدهم مهمان تاسیسات دریایی هستند که با پیروزی در این دیدار حساس می‌توانند خیال خود را بابت قهرمانی نیم فصل مسابقات راحت کنند و با توجه به عملکرد این تیم در هفته‌های گذشته و شکستن رکوردهای متعدد در مسابقات لیگ این موضوع دور از انتظار نیست. از سوی دیگر شاگردان وحید شمسایی علی‌رغم به وجود آمدن حاشیه‌های فراوان برای این تیم و تغییر و تحول در کادر فنی موفق شده اند 2 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و حتی مسئولان این تیم عنوان کرده‌اند که می‌خواهند ترمز گیتی پسند را بکشند و نوار پیروزی‌های این تیم را قطع کنند. از دیگر حواشی دیگر این دیدار می‌توان به مطرح شدن مسائلی مربوط به تماس‌های مشکوک با بازیکنان تیم گیتی‌پسند اشاره کرد، باید منتظر ماند و دید نتیجه ال‌کلاسیکو ایران چه خواهد شد.

یاسین پیشرو‌قم _ ملی حفاری اهواز

ملی حفاری بعد از شروع بسیار خوب مسابقات در هفته‌های گذشته تیم زیاد موفقی نیوده است و کمی از صدر جدول مسابقات فاصله گرفت و شاگردان علاسوند امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار که به میزبانی یاسین پیشرو برگزار می‌شود دوباره خود را در جمع مدعیان ببینند، دراین دیدار همچنین در این فرهاد تکولی حضور دارد و می‌تواند کمک زیادی به تیم حفاری بکند. از سوی دیگر میزبان این مسابقه از تیم‌های میانه جدول است و از 10 دیدار گذشته خود 16 امتیاز کسب کرده است و در رده هفتم جدول مسابقات حضور دارند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند خود را به تیم‌های بالای جدولی به خصوص ملی حفاری اهواز نزدیک کنند.

فرش‌آرا مشهد _ دبیری‌تبریز

تیم‌ دبیری تبریز در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است و توانسته خود را در جمع مدعیان قرار دهد و هم اکنون با 21 امتیاز در رده دوم مسابقات قرار دارد و نزدیک ترین رقیب به تیم صدر نشین گیتی پسند است و با پیروزی در این دیدار می‌تواند چایگاه خود را در جدول مستحکم‌تر کند از سوی دیگر مسائلی از قبیل آمدن وحید شمسایی به این تیم کمی باعث ایجاد حاشیه در این تیم شده است. فرش آرا مشهد میزبان این مسابقه است و در هفته گذشته در یک دیدار پای‌پای مغلوب ارژن شیراز شد و در این دیدار نیز کار بسیار دشواری را پیش روی دارد.

مس سنگون _ مقاومت البرز

مس در این بازی میزبان نماینده استان البرز است و باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که در دیدارهای گذشته خود داشته، امیدوار است بتواند این رویه را ادامه دهد البته مس هفته گذشته بعد از 4 برد متوالی به تیم قدرتمند و یکدست گیتی‌پسند باخت و برای جبران این این باخت نیاز به هر 3 امتیاز این دیدار دارد. از سوی دیگر شاگردان رضا فلاح در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند و اگر فرم خوب خود را حفظ کنند، می‌توانند برای تیم میزبان دردسر ساز باشند. مقاومت هفته آینده هم بازی سختی مقابل تاسیسات دارد و قطعا فلاح برای این دو دیدار سخت تیمش برنامه‌های ویژه‌ای دارد. مس نیز تا تا به اینجا دارای بهترین خط دفاع لیگ است.

آذرخش بندر عباس _ شهروند ساری

شهروند ساری یکی از دیگر از تیمهای نزدیک به بالای جدول است و می‌تواند با استفاده از وضعیت نا به سامان تیم آذرخش خود را به بلای جدول نزدیک‌تر کند، از سوی دیگر آذرخش که هفته گذشته در کرج مغلوب تیم مقاومت البرز شد امیدوار است با توجه به میزبانی در این مسابقه کمی وضعیت خود را بهبود ببخشد، این تیم بندر عباسی وضعیت بسیار بدی در جدول مسابقات دارد و از 10 بازی گذشته خود تنها توتنسته 4 امتیاز را کسب کند، این دیدار در شهر بندعباس برگزار می‌شود.

شهرداری ساوه _ طرح و توسعه الوند

تیم ساوه‌ای تا به حال در هشت دیدار گذشته خود به پیروزی نرسیده است و جدال با قعرنشین، فرصت خوبی برای قطع کردن این ناکامی است. طرح و توسعه که می‌توان گفت پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتری است، در روزهای اخیر سرمربی پیشین خود یعنی محمد باغبان‌صادقی را جایگزین ف

رهاد کشاورز کرده است تا شاید بتواند خود را از انتهای جدول بالا بکشد، کاری که با توجه به شکست تیم‌های پایین جدولی، سخت نیست و با یک پیروزی به دست می‌آید. تیم الوندی با 40 گل‌خورده بدترین خط حمله، و نیز با 17 گل‌زده، دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد. برد این بازی به شرایط تیم پیروز در جدول کمک شایانی خواهد کرد.

دانشگاه آزاد _ ارژن شیراز

تیم ارژن خط حمله نسبتاً خوبی در اختیار دارد و با 35 گل‌زده، از چهارمین خط حمله برتر لیگ سود می‌برد. این تیم دو بازی از سه بازی آخر خود را برده است و به نظر می‌رسد روند رو به رشدی را می‌پیماید. دانشگاه آزاد در چهار مسابقه پایانی خود شکست خورده است و با 39 گل‌زده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارد و در این بازی نیز، حسین شمس سرمربی خود را به علت محرومیت روی نیمکت نمی‌بیند. شکست مقابل ارژن می‌تواند جایگاه شمس را در دانشگاه آزاد متزلزل‌تر کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار