علاسوند:می خواهیم از بازی با گیتی پسند لذت ببریم

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز: بازی با گیتی یک دیدار خارج از خانه است و امیدوارم به دور از هر نتیجه ای بتوانیم از بازی با گیتی پسند لذت ببریم.

کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز  به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار این تیم مقابل یاسین پیشرو قم گفت: بازی بسیار خوبی بود در نیمه نخست تیم یاسین بسیار بهتر از ما بازی را آغاز کرد و میدان دار بازی بود اما در نیمه دوم ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و با اختلاف خوبی پیروز میدان باشیم.


وی ادامه داد: بخاطر لیز بودن زمین در ابتدای بازی سعی کردیم خود را باشرایط وقف دهیم و در ادامه با برنامه ریزی که داشتیم سوار بر بازی شدیم، خوشبختانه بازی نکته حاشیه ای نداشت و داور بازی نیز بسیار بر دو تیم تسلط داشت و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


علاسوند در پایان در مورد بازی حساس این تیم در مقابل گیتی پستد اصفهان گفت: هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همانطور که مشاهده کردید تاسیسات دریایی توانست ترمز گیتی پسند را بکشد، به هر حال بازی با گیتی یک دیدار خارج از خانه است و امیدوارم به دور از هر اتفاقی بتوانیم از بازی لذت ببریم. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار می کنیم و امیدوار هستم نمایش خوبی در مقابل شاگردان رضا لک داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار