سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز:

تاکتیک خود را به آذرخش دیکته کردیم/ برای رسیدن به بندر عباس سختی زیادی متحمل شدیم

کیاوش علاسوند گفت:رسیدن به بندر عباس بسیار دشوار بود، ساعت 3 بامداد به هتل محل اقامت خود رسیدیم.

کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز به  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دیدار این تیم مقابل آذرخش بندر عباس گفت: بازی بسیار خوبی بود و تیم ما کاملا بر بازی مسلط بود و توانستیم به راحتی بازی را اداره کنیم و تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم.

وی ادامه داد: البته در دقایقی به خاطر شرجی بودن هوای درون سالن و تماشاگران پر تعداد درون سالن لحظاتی تیم حریف فشار خوبی روی ما آورد که خوشبختانه در نهایت تیم حفاری پیروز بازی شد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پاسخ به سوالی در مورد نحوه رسیدن به بندر عباس برای این دیدار گفت: واقعا دشوار بود، ما در ابتدا حدود 3 ساعت در فرودگاه اهواز معطل شدیم و هنگامی که متوجه شدیم به خاطر گرد و خاک شدید پرواز لغو شده است، به لطف سرپرست تیم تعدادی بلیط از آبادان به بندر عباس تهیه کرد. در نهایت با وجود تاخیر در فرودگاه آبادان تیم ساعت 3 بامداد به شهر بندر عباس رسید.

علاسوند افزود: فشار زیادی بر اثر این اتفاق به ما آمد اما هم قسم شدیم که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. بعد از آن تیم تحت نظر پزشک قرار گرفت تا بتوانیم برای بازی حساس با مس سنگون آمده شویم.

وی در پایان در خصوص بازی با مس خاطر نشان کرد: این بازی برای ما 6 امتیازی است و باید تمام توان خود را روی دیدار بگذاریم. در بازی دور رفت اتفاقاتی برای ما رخ داد و توانستیم حق خود را از راه فوتسال بگریم، بنابراین با تمام داشته های خود مقابل این تیم قرار می گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار