گرگان؛

انتخابات آمریکا نتیجه نارضایتی مردم از وضع موجود

پیروزی ترامپ بیانگر نارضایتی مردم آمریکا از وضع موجود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: این‌گونه استقبال از ترامپ نشان از نارضایتی مردم آمریکاست و برگزاری این انتخابات واقعیت‌های داخل کشور آمریکا را برای همه نشان داد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: یک درصد جمعیت آمریکا 99 درصد ثروت آن را در اختیار دارند، که نشان می دهد بدترین فساد اقتصادی در آمریکا وجود دارد.

وی ادامه داد: کشوری که خودش مشکلات داخلی زیادی دارد، آن‌گونه که برخی فکر می‌کنند، نمی‌تواند ما را نجات دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: راه ما همان راه امام (ره) و رهبر انقلاب است که بر تکیه به امکانات و ظرفیت‌های داخلی، تاکید داشته و دارند.

 آیت الله نورمفیدی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان گفت:سیدالشهداء (ع) چراغ قرمز در برابر کسانی است که مخالف ارزش‌های الهی و انسانی هستند و در گذشته حاکمان جور تلاش داشتند تا این چراغ قرمز از سر راه برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: حرم مطهر امام‌حسین(ع) در گذشته مرکز حرکت انقلابی بود و امروز هم شاهدیم علاقه‌مندی به سیدالشهداء از مرز دوستداران اهل‌بیت(ع) فراتر رفته و غیرمسلمانان را هم در برگرفته است.

امام جمعه گرگان گفت: امام حسین (ع)، چراغ هدایت بشریت و همه مظلومان عالم است و این چراغ، به‌هیچ عنوان خاموش‌شدنی نیست.

نورمفیدی با اشاره به پیاده‌روی اربعین تاکید کرد: زائران امام حسین(ع) در این پیاده‌روی به جهانیان پیام می دهند که پاسدار آرمان‌ها و اهداف امام حسین(ع) هستند که به‌خاطر آن‌ها، جان خود و خانواده‌اش را نثار کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.