باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی بوشهر

طرح توسعه و مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در مجموع 3 هزار متر مربع به زیر ساخت‌های درمانی این بیمارستان افزوده شد.
این طرح با بخش‌های مختلفی از جمله تریاژ، مراقبت‌های ویژه اطفال و نوزادان با هشت تخت، تخت‌ مراقبت‌های ویژه بزرگسال و اتاق عمل کیفیت ارائه خدمات درمانی را افزایش می‌دهد.

با توسعه این بخش از زیر ساخت‌های بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، 72 تخت به مجموع تخت‌های این بیمارستان افزوده شد که برای ساخت و تجهیز آن 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و وزارت نفت تامین شده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر، با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان مرکز تصویربرداری ام. آر.آی این بیمارستان را افتتاح کرد.
برای ساخت و تجهیز این مرکز در زمینی به مساحت 400 متر مربع بالغ بر 60 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و وزارت نفت تامین شده است.

دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با توان یک و نیم تسلا و به صورت 10 کاناله یکی از پیشرفته ترین تجهیزات MRI کشور و قادر است در هر پنج دقیقه از یک بیمار با بالاترین کیفیت تصویربرداری کند.

خبر دیگری حاکیست ، ساخت بیمارستان 160 تختخوابی و ارژانس هسته ای بوشهر باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود.  

دکتر قاضی زاده هاشمی در مدت 2 روز حضور در استان بوشهر به 10 شهرستان استان سفر می کند و طرح‌های مختلف بهداشتی را  افتتاح می‌کند.

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی، بررسی وضع ساخت طرح‌های بهداشت و درمانی و همچنین حضور در نشست شورای سلامت استان بوشهر از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به بوشهر است.

در سفر وزیر بهداشت به بوشهر همچنین ساخت بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی و فوق‌تخصصی قلب و مرکز بیماری‌های خاص در شهر بوشهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.