اصفهان؛

ساخت، تجهیز و توسعه بیمارستان حضرت رسول (ص)به همت خیرین

عضو هیأت مدیره بیمارستان حضرت رسول (ص) گفت: به کمک مردم و خیرین علاوه بر اجرای ساختمان مناسب فعلی، تجهیزات بیمارستان نیز در حال تهیه و بهره‌برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله کریمی  با اشاره به روند تکمیل بیمارستان حضرت رسول (ص) اظهار کرد: حدود بیست سال پیش به همت پروفسور سید ریحان میردامادی که در بیمارستان شهید بهشتی تهران طبابت می‌کرد ایده تأسیس این مرکز تحقیقاتی درمانی داده شد.

وی افزود: پس از چندی این ایده با استقبال خیرین مواجه شده و با اهدا قطعه زمین‌هایی از طرف میردامادی و خیرین، عرصه تأسیس بیمارستان در یکی از انشعابات بلوار امام خمینی اصفهان آماده و پس از آن طراحی و ساخت بیمارستان آغاز شد.

عضو هیأت مدیره بیمارستان حضرت رسول (ص) ادامه داد: به کمک مردم و خیرین علاوه بر اجرای ساختمان مناسب فعلی، تجهیزات بیمارستان نیز در حال تهیه و بهره‌برداری است و علاوه بر این با تلاش‌های انجام گرفته در دفتر فنی قصد توسعه آن را داریم که طرح و نقشه‌های اولیه آن نیز آماده شده است.

کریمی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر تجهیز و آماده سازی بخش‌های فعلی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، اسپیرومتری، رادیولوژی واحدهای تخصصی گوش و حلق و بینی و چشم، قلب و ...، هیأت مدیره در صدد توسعه بیمارستان در همه بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی هستند که امیدواریم با یاری خیرین به زودی طرح‌های توسعه به نتیجه برسد و آماده اجرا شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان در پایان با اشاره به مرکز تحقیقاتی و پژوهشی این بیمارستان، خاطرنشان کرد: شخص پروفسور میردامادی نسبت به تحقیقات تاکید فراوانی داشته و در این جهت نیز سعی می‌شود عرصه برای انجام امور پژوهشی به طور کامل فراهم شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.