جدایی اولین بازیکن پرسپولیس قطعی شد / نوراللهی نیم‌فصل سرباز می‌شود

احمد نوراللهی برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده دانشجوی ورودی سال ۹۰ بوده و تحصیلات دانشگاهی خود را از یزد آغاز کرده است و احتمال جدایی او از پرسپولیس بسیار زیاد است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی درپی نیمکت نشینی های مکرر در پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد و این موضوع به سوژه رسانه ها و دغدغه برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.
 
نوراللهی تمایل دارد در تیمی بازی کند که شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته و به واسطه نیمکت نشینی با افت مواجه نشده و شانس لژیونر شدن در این سن و همچنین حضور در جام جهانی روسیه را از دست ندهد.
 
برخی مدعی شده بودند که نوراللهی دانشجوی ورودی مهر ماه ۹۲ است و هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل ندارد اما اخبار موثق دریافتی ما حکایت از آن دارد که نوراللهی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دانشجو تحصیلات خود را در یزد آغاز کرده و پس از دو سال به دانشگاه آزادشهر در زادگاهش انتقالی گرفته و نامه ای که باشگاه پرسپولیس برای دانشجویی وی در اختیار دارد از دانشگاه یزد نیست؛ به همین دلیل مقطع ورودی او به دانشگاه مهر ۹۲ اعلام شده است.
 
در واقع استعلام و نامه نظام وظیفه نوراللهی که سال ورود او را ۹۲ اعلام کرده از دانشگاه یزد بوده و وقتی از دانشگاه آزادشهر استعلام شود زمان آغاز تحصیلات دانشگاهی او سال ۹۰ اعلام خواهد شد.
 
نوراللهی که ۱۱ ترم در حال تحصیل بوده طی این مدت این مجموعا فقط ۴۳ واحد درسی پاس کرده است. البته برخی مدعی هستند نوراللهی اگر بخواهد می تواند به تحصیلاتش ادامه دهد و حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.
 
نوراللهی اما در نهایت باید برای طی کردن دوران سربازی به یک تیم نظامی برود و اگر نیم فصل امسال دست به چنین اقدامی نزند با توجه به پیگیر بودن تیم های نظامی سال بعد سرباز بوده و نمی تواند بیش از ۱۱ ترم برای تحصیلات خود به عنوان دانشجو استفاده کند.
 
احمد نوراللهی تصمیم گرفته به تیم تراکتورسازی برود و باید جدایی او را تقریبا قطعی دانست. این بازیکن البته از کسری خدمت برخوردار است و کمتر از یک سال باید به سربازی برود و در صورتی که نیم فصل سرباز شود با توجه به اینکه قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده فصل آینده می تواند به جمع سرخپوشان بازگردد اما در صورتی که در ابتدای فصل راهی یک تیم نظامی شود باید تا انتها در این تیم بماند.
 
از طرفی امید عالیشاه دیگر بازیکن دانشجوی پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی نگرفته اما در صورت نیمکت نشینی احتمال جدایی این بازیکن هم وجود دارد.


منبع: نود

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار