کرمان؛

بازرس جعلی کلاه اصناف را برداشت

رئيس پليس آگاهي کرمان گفت : فردی كه با جعل عنوان خود را بازرس اتاق اصناف معرفي كرده بود به 30 مورد كلاهبرداري اعتراف كرد .

بازرس جعلی کلاه اصناف را برداشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ يدالله حسن پور گفت : در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري، پرونده اي به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع داده شد .

وي اضافه كرد : از اين رو كارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات خود را آغاز كردند و در گفت وگو با يكي از شاكيان به اين نتيجه رسيدند كه فردي با جعل عنوان از كسبه و واحدهاي صنفي شهر كرمان كلاهبرداري كرده است.

حسن پور افزود : كلاهبردار ضمن مراجعه به واحدهاي صنفي فعال و با ارائه كارت شناسايي جعلي خود را بازرس اتاق اصناف معرفي و تنظيم صورتجلسه هاي مربوطه، با دريافت مبالغي از متصدي واحد ،از محل متواري مي شد.

وي اظهار داشت : از اين رو ماموران پليس آگاهي با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و فني و با توجه به اطلاع رساني هاي صورت گرفته و ارسال پيام و هشدار به تمام واحدهاي صنفي و آگاه نمودن آن ها از شيوه كلاهبرداري ، كلاهبردار در مراجعه به يكي از واحد هاي صنفي ضمن هوشياري كامل واحد صنفي كلاهبردار در آن محل شناسايي و دستگير شد .

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: در بازرسي به عمل آمده از كلاهبردار يك كارت شناسايي و يك مهر جعلي و تعداد زيادي اوراق چاپي جعلي با سربرگ اتاق اصناف به نام متهم كشف شد .  ر
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد : اين كلاهبردار در بازجويي هاي علمي پليس به 30 فقره كلاهبرداري كه مبلغي بيش از 160 ميليون ريال مي باشد اعتراف كرد .
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار