قزوین؛

ارزیابی میزان رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در استان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خبر داد: وضعیت و میزان رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در استان قزوین ارزیابی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ایوب رحیمی گفت : تبیین انتظارات ستاد صیانت استان از دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان به منظورگسترش فرهنگ عفاف و حجاب در حوزه مربوطه از اولویت های مدیران در سال جاری است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: اتخاذ تدابیر مناسب و نظارت مستمر بر دستگاه ها و مراکز تابعه در سطح استان از اولویت هایی است که از سوی استانداری اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد:  وضعیت عملکرد ستاد صیانت استان و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در دو حوزه  رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب از سوی هیات بازرسی ستاد صیانت وزارت کشور ارزیابی می شود.

جانشین ستاد صیانت استان گفت: دستگاه های اجرایی موظفند گزارشی از وضعیت اجرای برنامه های ابلاغی ستاد صیانت دستگاه مربوطه در شش ماهه اول  امسال  بر اساس  برنامه های 10 گانه عفاف و حجاب و 9 گانه حقوق شهروندی ، حداکثر تا هفتم آذرماه به دبیرخانه ستاد صیانت استان مستقر دردفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارسال کنند.

رحیمی ادامه داد : دستگاه ها در ارائه گزارش اقدامات به بیان ابتکارات و خلاقیتها و افزایش اثر بخشی فعالیتهایی که  تاثیر عینی آن در ترویج عفاف و حجاب و حقوق شهروندی کاملا مشهود باشد توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار