کرمانشاه؛

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای اصلی تردد زوار

جانشین پلیس‌راه انتظامی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، همزمان با موج بازگشت زائرین اربعین، ترافیک جاده‌های استان افزایش 10 برابری داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ مراد حیدری گفت: در حال حاضر در محورهای اصلی تردد زوار در استان، ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی افزود: موج اصلی بازگشت زوار دو روز پس از اتمام اربعین است و پیش بینی ما افزایش 10 برابری ترافیک جاده‌های استان در این زمان نسبت به روزهای عادی است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه مسیر اصلی تردد زوار اربعین در رفت و برگشت محور کنگاور-کرمانشاه_اسلام‌آبادغرب و از آنجا به سمت مرز مهران است، گفت: در همین راستا عمده ترافیک در این محور متمرکز است و علاوه بر این محور سنقر و کامیاران نیز طی این روزها با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.

حیدری با بیان اینکه تردد زوار در اربعین امسال بنابر آمار اعلامی از سوی مسئولین کشور 120 درصد افزایش یافته است، گفت: این افزایش در ترافیک محورهای استان نیز محسوس است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به وضعیت شلوغی جاده‌ها از رانندگان می‌خواهیم به طور جد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.