کرمانشاه؛

تشکیل بسیج، یکی از تصمیمات مهم بنیا‌گذار جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، از این فرمان به عنوان یکی از تصمیمات مهم بنیا‌گذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی با بیان اینکه نظام هرگز از تهدیدهای دشمنان در امان نیست، گفت: با نگاهی به شواهد، اقتضای وجود روحیه بسیجی برای در امان ماندن در برابر تهدیدات دشمنان مشهود است.

رازانی اهتمام به تفکر بسیجی را مهم و اساسی خواند و ابراز امیدواری کرد: در سایه این فرهنگ و تفکر سال‌های سال شاهد درخشش نظام و انقلاب باشیم.

استاندار کرمانشاه سپس بر لزوم وجود فرهنگ و روحیه بسیجی در همه امور تاکید کرد و اظهار کرد: با تکیه بر روحیه بسیجی می‌توان همه امور را به سامان رساند.

رازانی با بیان اینکه در دنیای امروز به موضوع تقسیم کار به عنوان یکی از ارکان مدیریت توجه می‌شود، اظهار کرد: اگر ساماندهی و مدیریت امور بر مبنای روحیه بسیجی باشد، رسیدن به موفقیت دور از انتظار نخواهد بود.

 
وی سپس با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی و سیره و روش پیامبر اکرم(ص) نیز توجه به روحیه و فرهنگ بسیجی مشهود است، گفت: در آن زمان بیش از اینکه امور متکی بر تقسیم کار باشد، مبتنی بر بسیج همگانی بود و نمود این موضوع را به طور مستقیم می توان در مشارکت مستقیم پیامبر اکرم(ص) در ساخت نخستین مسجد نظاره گر بود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تشکیل ، تصمیمات ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.