مشهد؛

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی

فرونشست ناگهانی زمین در بخشی از حیاط یك منزل مسكونی در مشهد موجب پدیدار شدن گودال و افتادن خودروی سواری در آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرپرست سه ایستگاه شماره 21 ، 29 و 38 آتش نشانی مشهد گفت :ساكنان این خانه ساعت 9:29 صبح امروز از سامانه 125 درخواست كمك كردند که ازستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره 38 به محل حادثه در بلوار بهمن روانه شدند.

سرآتشیار " ایوب خجسته " که خود بنا بر ضرورت و حساسیت حادثه در محل حاضر شده بود ، افزود : در حیاط این منزل مسکونی که حدوداً 80 مترمربع مساحت داشت ، سه چاه حفر شده بود که دو چاه تعبیه شده در قسمت ورودی و انتهایی آن فروکش کرده بود .

وی گفت: با نشست زمین در قسمت انتهایی حیاط منزل قدیمی، مساحتی حدود 9 مترمربع از موزائیك كف حیاط فروكش كرده و خرد شده بود و دو چرخ جلوی یك دستگاه خودروی سواری پژو نیز درون گودال ایجاد شده افتاده بود.

سرپرست سه ایستگاه شماره 21 ، 29 و 38 آتش نشانی مشهدافزود: نجاتگران با حضور در محل بی‌درنگ ضمن ایمن كردن محل حادثه با استفاده از ست هیدرولیک و الوار چینی و بهره گیری از مهارت و تجربیات خود اقدام به رهاسازی خودرو کردند که پس از دقایقی تلاش موفق شدند خودرو را بدون وارد آمدن خسارت از گودال خارج کنند .

سرآتشیار خجسته علت رخداد این حادثه را شكستگی لوله فاضلاب و نشت تدریجی آب در زیر كف حیاط سپس فروكش کردن دهانه چاه اعلام كرد و افزود: خوشبختانه هنگام نشست زمین هیچ یك از ساكنان این ساختمان در اطراف محل حادثه حضور نداشتند و به كسی آسیبی نرسید.

سرپرست سه ایستگاه شماره 21 ، 29 و 38 آتش نشانی مشهد با اشاره به کشیدن نوارخطر در اطراف محل حادثه توسط ماموران اتش نشانی ، گفت : ساکنین منزل تا اصلاح اساسی محل از عبور و مرور در قسمت های نوارکشی شده منع شدند و ماموران اتش نشانی پس از ارائه هشدارهای لازم به ساکنین ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند .

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار