یزد؛

بررسی مشکلات و متفاوت بودن نرخ احداث ارت خانگی

متفاوت بودن نرخ احداث ارت خانگی باحضور قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان یزد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛غلامرضا گلنام  قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان یزد  همراه بادوربین سر زده بخش خبری سیمای مرکز یزد که به امور برق یک مراجعه کرده بود ، در پاسخ به نارضایتی مشترکین در خصوص متفاوت بودن نرخ احداث ارت خانگی گفت : این تفاوت قیمت ها مربوط به نوع زمین ، میل گراند یا صفحه ارت ، متراژ کابل ها و خدمات اضافی دیگری است که توسط پیمانکاران انجام می شود.

گلنام افزود: نظام مهندسی بر اجرای صحیح سیستم زمین (ارت ) نظارت داشته وبر اساس سهمیه بندی ، فعالیت پیمانکاران را مدیریت می کند.

وی در خصوص تغییر نرخ قبوض برق افزود : این تغییر نرخ از اول مرداد ماه سال جاری بر روی قبوض اعمال و به عنوان بدهی در قبوض برق مصرفی فعلی درج شده است.

گلنام با تاکید بر اینکه مدت زمان حضور هر کارشناس بازدید در امور ، می بایست مشخص و در دسترس ارباب رجوع قرار گیرد ؛ علت برخی نارضایتی های احتمالی در تعویق روند درخواست ها را بی اطلاع بودن مشترکین برق از زمان های حضور کارشناسان بازدید برشمرد و گفت : تاخیر در فرآیند درخواست کنتور تا برق دار شدن لوازم اندازه گیری ، به دلیل برخی شرایط خاص نظیر :نبود شبکه برق رسانی تا منزل مشترکین ، تاخیر در پرداخت هزینه انشعاب و ناآشنا بودن مشترکین از فرآیندهای سیستمی است.

قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان یزد نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف در خانواده ها ، توجه به ساعت اوج مصرف در شش ماهه اول و دوم سال ، پرهیز از مصرف لوازم پرمصرف در ساعات اوج بار و خرید لوازم با بازده مناسب را از ضرورت های مهم برای کاهش هزینه مصرف برق برشمرد.

وی یادآور شد: افزون بر 80 دفتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان یزد ، آماده خدمت رسانی به مشترکین برق بوده و شهروندان بدون مراجعه به امورهای برق ، می توانند به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت حوزه سکونت خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار