سردار سنایی‌راد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پیشنهاد دی میستورا باج‌خواهی از دولت سوریه است/ شرق حلب به زودی آغاز می‌شود

معاون سیاسی سپاه گفت: پیشنهاد دی میستورا کمک به تروریست‌ها بوده و باج‌خواهی از دولت سوریه است.

"سردار رسول سنایی‌راد" معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشنهاد استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه به ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه عنوان داشت: اگر این پپیشنهاد ارائه شده باشد یک نقطه آشوب در شمال سوریه به وجود می‌آید و بعید می‌دانم آن‌ها با این پیشنهاد موافقت کنند چون از گذشته هم ترویست‌ها دنبال ایجاد یک پایگاه دائمی در منطقه حلب بودند.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: بعید می دانم چنین پیشنهادی را طرف سوری بپذیرد. جریان تروریستی در شرایطی نیست که چنین پیشنهادی را پیگیری کند.

وی افزود: در روزهای گذشته مردم از حضور تروریست‌ها به ستوه آمده با حمله مراکز تروریست‌ها اعتراض‌هایی انجام داده‌اند و این نشان می‌دهد که تروریست‌ها که از سوی نیرو‌های سوری و حامیان آن‌ها تحت فشار هستند و پایگاه اجتماعی خود را هم متزلزل می‌بینند امروزه با اعتراضات مردمی هم مواجه هستند.

سردار سنایی‌راد عنوان کرد: به نظر می‌رسد این پیشنهاد کمک به تروریست‌ها و باج‌ خواهی از دولت سوریه است و در شرایطی که امروز جریان تروریستی علاوه بر فشار بیرونی در معرض فروپاشی داخلی است  و اختلافاتی در بین تروریست‌ها وجود دارد تعدادی از آنها اصرار به ماندن در شرق حلب دارند و عده‌ای هم به ستوه آمده و پیشنهاد فرار و خروج از شرق سوریه و حرکت به سوی مناطقی مثل ادلب را می‌دهد که حتی در روزهای گذشته بازگشت به ادلب هم برایشان ناامن شده است.

معاون سیاسی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد دی میستورا به وزیر خارجه سوریه هواداری از تروریست‌ها به حساب می‌آید. در شرایطی که تروریست‌ها در فشار هستند و از همین رو پیشنهاد آتش بس برای تقویت مجدد تروریست‌ها بود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار