ساری؛

کشف530 کیلو گرم انواع موادمخدر

530 کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف بیش از 530 کیلوگرم انواع موادمخدر با انهدام 10 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی آبان امسال موفق شدند، در چندین مرحله عملیات 10 باند تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از افزایش 62 درصدی دستگیری متهمان به موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در ارتباط برخورد با خرده فروشان موادمخدر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای 112 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در طول این مدت، افزود: 39 طرح نیز در راستای کنترل محورهای مواصلاتی استان در این ارتباط به مرحله اجرا درآمد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از اولویت های این فرماندهی است، افزود: پلیس برای ریشه کنی اعتیاد و موادمخدر در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تا پای جان ایستاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.