مروارید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسیر مهران تا کربلا به دست زوار حسینی درختکاری می‌شود

استاندار ایلام گفت: سازمان حفاظت محيط زيست با همكارى منابع طبيعى طرحى ارائه دادند تا مسير زائران اربعين از مهران تا كربلا درختكارى شود.

مسیر مهران تا کربلا به دست زوار حسینی درختکاری می‌شودمحمدرضا مروارید استاندار ایلام درگفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرين اخبار مربوط به زائران اربعين حسينى اظهار داشت:  خوشبختانه ورود زائران به كشور بدون  وجود مشكلى خاص در حال انجام بوده لذا براى حمل و نقل بهتر زائران هم ده ها هزار اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وى با اشاره به اجرای طرح کمربند سبز اربعین افزود: سازمان حفاظت محيط زيست با همكارى منابع طبيعى طرحى ارائه دادند تا مسير زائران اربعين از مهران تا كربلا درختكارى شود.

مرواريد ادامه داد: سازمان منابع طبيعى با حفر جايگاه كاشت درختان زمينه را براى زاىران به گونه اى فراهم كرد تا بتوانند درختى با نام خود بكارند.

استاندار ايلام يادآور شد: با موافقت دولت عراق مقرر شد به واسطه گرماى هوا، مسير مهران تا كربلا درختكارى شود براين اساس ستاد اربعين هم به عنوان متولى مسىوليت تامين اعتبار در اين زمينه را بر عهده گرفته است. 

وى درباره ورود زاىران به كشور خاطرنشان كرد: تاكنون ٨٠٠ هزار نفر از زاىران اربعين از طريق مرز مهران وارد كشور شدند اما  احتمالا فردا حجم ورود زاىران به كشور گسترده خواهد بود.

مرواريد تصريح كرد: با سرد شدن هواى استان ايلام، ارائه خدمات بهداشتى و درمانى براى زائران با جديت بيشترى صورت ميگيرد.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار