در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

واکنش استاندار ایلام به سرقت از خودروهای زائران در پارکینگ مرز مهران

استاندار ایلام به سرقت از خودروهای زائران در پارکینگ مرز مهران واکنش نشان داد.

واکنش استاندار ایلام به سرقت از خودروهای زائران در پارکینگ مرز مهران
محمدرضا مرواريد استاندار ايلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سياسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واكنش به سرقت از خودروهاى پارك شده در پاركينگهاى پايانه مرزى مهران اظهار داشت: حدودا صدو سی هزار خودرو در پارکينگهاى مهران وجود دارد كه از اين تعداد حداقل ٢٠ هزار خودرو صرفا در معابر، جاده ها و بيابان‌هاى مهران است.
 
وى افزود: بسيارى از سارقان و جيب برها از نقاط مختلف كشور وارد مهران می‌شوند و نمی‌توان گفت كه اين افراد قطعا از اهالى و ساكنان شهرستان مهران هستند.
 
مرواريد ادامه داد: متاسفانه سرقت در همه شهرها و شهرستانهاى كشور رخ ميدهد اما اگر اتفاقى اين چنينى به شهرستانى همچون مهران نسبت داده شود، صحيح نيست چراكه نميتوان صحت و قطعيت آنرا به اثبات رساند.

لازم به ذکر است، خبر منتشره در خصوص سرقت از خودروهاى پاركينگ‌هاى پايانه مرزى مهران، دليلى بر ناديده انگاشتن زحمات مسئولان و كارگزاران در ارائه خدمات و حفاظت از اموال زائران نيست، در آن هیچ اشاره ای نیز به اصالت سارقین نشده و نيت اصلى تنها اطلاع رسانى برای مراقبت بیشتر بوده است.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
ولله یه ۴۰۵ داشتیم ۴ شب پارکینگ مهران بوده خودمون رفتیم کربلا وقتی برگشتیم حدوداً ۱۵ میلیون از ماشین رینگ و لاستیک و دستگاه رادیو ضبط ،زاپاس،آچر ها ،داخل داشتبورد، قطعات اصلیه ماشین و... رو بردن و بعضاً قطعه بدل جاشون گزاشتن
و متاسفانه کسی پاسخگو نیست که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
این هم از مهمان نوازی عده ای در اینور مرز
آخرین اخبار