سردار فضلی:

بقای انقلاب، به بقای اربعین حسینی وابسته است/ امنیت امروز، مرهون خون شهداست

جانشین فرمانده بسیج مستضفین گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بقای انقلاب، به بقای اربعین حسینی وابسته است.

بقای انقلاب، به بقای اربعین حسینی وابسته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضفین، صبح امروز با حضور در دبیرستان علامه حلی تهران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی را امام راحل به کمک علما و شهدا آغاز کردند و ورود مردم باعث پیروزی انقلاب شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضفین ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل(ره) انقلاب بر 3 پایه قرآن، عترت و مردم استوار است؛ همان مردمی که همیشه به میدان آمدند و برای انقلاب سینه سپر کردند و در تمام زمینه‌‎ها تعیین‌کننده بودند و هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی 3 محور اصلی دارد که اولین آن ولایت مطلقه فقیه و دومین محور قانون اساسی و سوم دشمن‌ستیزی است که روحیه مردم ما نیز هیچگاه تحمل دشمن را ندارد و اگر این روحیه نبود خدا می‌داند چه اتفاقی می‌افتاد.

سردار فضلی درباره حضور همیشگی مردم در صحنه نبرد با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران همیشه به دفاع از دین خدا برخاستند که بهترین نشانه آن، دوران دفاع مقدس بود که همه اقشار به میدان آمدند و بسیج و سپاه که مولود خلف انقلاب هستند، فقط کار سازماندهی و آموزش را بر عهده داشتند و یا در مراسم اربعین امام حسین(ع) در شلمچه بیش از 250 موکب تشکیل شد و یا در مهران و چزابه نیز همین گونه بوده که این موکب‌ها به همت خود مردم ایجاد شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضفین بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که بقای انقلاب به بقای اربعین امام حسین(ع) وابسته است و از همین رو، مردم با خشنودی تمام به دفاع از دین خدا پرداختند.

وی افزود: در بحث جهاد سازندگی، جوانان بسیجی این کشور وارد عمل شدند و با رفتن به روستاها و شهرهای کوچک به کمک مردم می‌روند و یا در بحث نظامی امروزه نیروها در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و توانسته‌اند بیش از 2 هزار گردان را به وجود آورند. 

سردار فضلی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: مردم ایران در تمام کوران‌ها از دفاع مقدس تا امنیت امروز ایران، با هوشیاری به میدان آمدند که اگر این هوشیاری نبود ما باید با گروه‌های تروریستی در داخل ایران می‌جنگیدیم و امنیت امروز ما به خاطر خون شهدا است.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، همچنین از اولین پهپاد دانش‌آموزی جهان به نام ساحل رونمايی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار