کرمانشاه؛

توزیع روزانه 5 هزار قرص نان به موکب حضرت سیدالشهدا

روزانه 5 هزار قرص نان از طریق نانوایی های شهر کرمانشاه در موکبهای حضرت سیدالشهدا در مسیر های تردد زائرین سالار شهیدان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول واحد آرد و نان شرکت غله و خدمات بازرگانی گفت: روزانه 5000 قرص نان از طریق نانوایی های شهر کرمانشاه در موکبهای حضرت سیدالشهدا در مسیر های تردد زائرین سالار شهیدان توزیع میگردد.

مهرداد پناهی از تخصیص 200 کیسه آرد به دو واحد نانوایی واقع در بخش ماهیدشت خبر داد و گفت : بخش ماهیدشت از مسیرهای اصلی تردد زائرین به مرز مهران محسوب میشود و لذا در صورت نیاز به سهمیه بیشتر نیز حتما میزان آرد بیشتری به این دو واحد خبازی تعلق خواهد گرفت .

وی ادامه داد:در این راستا امسال نیز با هماهنگی های بعمل آمده انجمن صنفی کارخانجات آرد اقدام به ارسال 700 کیسه آرد بصورت کاملا رایگان به کربلانمودند.

وی همچنین در خصوص توزیع نان در بین موکب ها افزود : روزانه تعداد بیش از 5000 هزار قرص نان توسط واحدهای خبازی سطح شهر کرمانشاه پخت و در در موکبهای واقع در مسیر تردد زائرین از جمله مسیرهای بیستون و ماهیدشت توزیع میگردد و ابراز داشت تا کنون 12600 قرص نان نیز جهت موکب بخش حمیل ارسال شده است .


انتهای پیام/پ




برچسب ها: کرمانشاه ، توزیع ، نان ، قرص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.