مشهد؛

کارگاه تولید کفش در آتش بی احتیاطی سوخت + تصویر

سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی مشهد از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تولید کفش بر اثر بی توجهی به اصول ایمنی در خیابان حر این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم علی اکبر حکم ابادی گفت: این حادثه ظهر امروز به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام و همزمان اتش نشانان دو ایستگاه شماره 15 و 41 به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل آتش سوزی در خیابان حر اعزام شدند.

کارگاه تولید کفش در آتش بی احتیاطی سوخت + تصویر

وی با بیان اینکه این حریق در یک منزل مسکونی دو طبقه که به کارگاه و انبار کفش مبدل شده بود ، اتفاق افتاد ، افزود: کانون این حریق در طبقه اول و در انبار و کارگاه تولید کفش با مساحت تقریبی 40 متر بود.

سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی مشهد گفت: مالک کارگاه در هنگام نصب و راه اندازی بخاری گازی ، بدون در نظر گرفتن اصول و الفبای ایمنی قبل از قطع شیر گاز اقدام به جابجایی اجاق گاز خوراک پزی برای جانمایی بخاری نموده بود که در این حین اقلام تولیدی و قابل اشتعال موجود در کارگاه بر روی شعله روشن اجاق گاز می افتد و موجب بروز اتش سوزی و سوختن کارگاه در آتش این بی احتیاطی شد .

کارگاه تولید کفش در آتش بی احتیاطی سوخت + تصویر

آتشپاد دوم حکم آبادی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان، آتش به سرعت در حال گسترش بود و دود ناشی از حریق کل فضا را فراگرفته بود.

سرپرست سه ایستگاه 15 ، 16 و 41 آتش نشانی مشهد با بیان اینکه در هنگام وقوع آتش سوزی بیش از ده نفر در دو طبقه ی این ساختمان حضور داشتند، گفت: خوشبختانه با خروج به موقع افراد از داخل ساختمان به کسی اسیبی نرسید .

کارگاه تولید کفش در آتش بی احتیاطی سوخت + تصویر

آتشپاد دوم حکم آبادی افزود: با تلاش مامورین سازمان آتش نشانی، آتش مهار و از گسترش آن به کارگاه های مجاور و طبقه فوقانی آن جلوگیری شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.