کرمان؛

اسکان 4 هزار زائر پاکستانی در موکبهای کرمان

مسئول روابط عمومی اداره اوقاف کرمان از اسکان و خدمات دهی به بیش از 4 هزار زائر پاکستانی در موکبهای 4 گانه اوقاف در کرمان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،روح الله رستمی گفت:در راستایخدمت رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) ،6 موکب توسط اداره کل اوقاف کرمان جهت میزبانی از زائرین کشور پاکستان و استان سیستان و بلوچستان در اماکن متبرکه بر پا شد.

وی افزود: 6 خیمه وموکب مستقر در امام‌زاده زید در بم، امام‌زاده علی سیرجان، امام‌زاده صالح انار، امام‌زاده محمد کرمان، بقعه شیخ شهاب‌الدین و همچنین مسجد بین‌راهی حضرت ابوالفضل (ع) رفسنجان، جهت خدمت رسانی و اسکان زائرین اربعین برپا و تا 5 روز از مراسم اربعین جهت پذیرایی و اسکان زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

رستمی با اشاره به ورود کاروان های زائران پاکستانی از مسیر استان کرمان گفت: تا کنون بیش از 4هزارو 850 نفر از این زائرین در مکانهای تعریف شده پذیرایی ،اسکان موقت و اطعام انجام شده است.

وی تصریح کرد: از محل موقوفه میرزا صادقی شهر کرمان تا کنون یک هزاروعده غذایی گرم و همچنین از محل موقوفات شهرستان انار 150 وعده غذایی بین راهی در بین زائرین پاکستانی توزیع شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار