امیرپوردستان در جمع خبرنگاران:

جنگنده‌های موجود در نهاجا اورهال شده است/ تهدیدها را به صورت مستمر رصد می‌‌کنیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: تهدیدها را به صورت مستمر رصد می‌‌کنیم.

هواپیماهای جدید برای نیروی هوایی می‌خریم/ جنگنده‌های موجود در نهاجا اورهال شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیـت‌ خوبی در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای مهم فرمانده معظم کل قوا درباره وظایف آجا و جانشین فرمانده کل ارتش عنوان داشت: تلاش ما این است که ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های دفاع مقدس و قوی‌تر از آن نقش آفرینی کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد: امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردارند و در زمین و هوا و دریا در مقابل تهدیدات ظرفیت‌سازی می‌کنند.

امیر پوردستان گفت: تهدیدها به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود و کارشناسان اطلاعاتی و عملیاتی ما این تهدیدات را تحلیل می‌کنند و متناسب با آن سلاح‌های روزآمد ساخته می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی در همه یگان‌های نیروهای مسلح بومی است عنوان داشت: امیدواریم که بتوانیم براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا در مسیر مواردی که بیان فرمودند گام برداریم و در این زمینه ایفای نقش کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای تقویت نیروی هوایی ارتش در دستور کار است گفت: در حال حاضر، هواپیماهای موجود در نیروی هوایی ارتش نیز اورهال شده‌اند و می‌توانند در جغرافیای تعریف شده به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار