مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي؛

٥٠ درصد از پروژه‌های مدیریت شهری در ۱۱سال اخير ، با نگاه صرفا فرهنگی احداث شده است

مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي گفت : ٥٠ درصد از تمامی پروژه‌های مدیریت شهری طی ۱۱سال اخير ، با نگاه صرفا فرهنگی احداث شده است.

علیرضا جعفری مديرعامل شركت توسعه فضاهای فرهنگی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام اين خبر و با بيان اين كه شهرداری تهران ظرفیت‌های مختلفی را برای تحقق توسعه پایدار ترسیم کرده است ، افزود: از جمله این مسائل توسعه فضاهای فرهنگی و حرکت در مسیر استانداردهای جهانی است که بر این اساس و طبق مأموریت محوله شهردار تهران به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی‌، در سال‌های گذشته اقدامات لازم برای تبدیل تهران به کلان‌شهری توسعه یافته انجام شده است.

وي با اشاره به اين كه حدود ۳۰ درصد از پروژه‌های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در این دوره مدیریت شهری، پروژه‌های مذهبی است که در تمامی مناطق ۲۲گانه به اجرا درآمده‌اند، خاطر نشان كرد: احداث مسجد ۷۲ تن در منطقه ۹،مسجد پیامبراکرم (ص) در منطقه ۵، مسجد پیامبر اعظم(ص) و مسجد صاحب‌الزمان (عج) در منطقه ۲ و مسجد امام رضا(ع) واقع در منطقه ۲۰ و نيز ساخت مسجد دارالسلام، یاس و مسجد آدینه نیز که تا پایان سال جاری آغاز می‌شود، از جمله این پروژه ها است.

مديرعامل شركت توسعه فضاهای فرهنگی، اظهار كرد: طراحی و اجرای خانه موزه‌ها و فضاهای فرهنگی با عملکرد فرامنطقه‌ای از دیگر فعالیت‌های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی است.

وي ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که طي ١٠ سال اخير تاکنون، ۵۴ پروژه فرهنگی از جمله سراسر نمای مقاومت، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، موزه موسیقی ، موزه حیات وحش دارآباد، موزه علوم و نجوم دارآباد، باغ موزه هنرهای ایرانی، خانه موزه استاد انتظامی و غیره احداث شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار