برف نبار، مسئولان آماده نيستند!

بار دیگر همزمان با بارش برف این نعمت الهی، شهر تهران قفل شد و خیابان‌ها شکل سرسره به خود گرفت.

برف نبار مسئولان آماده نيستند!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ چندین روز است که هواشناسی در مورد سرمای هوا و بارش در تهران اطلاع رسانی کرده و مدیریت بحران نیز در این مورد در چند اطلاعیه، هشدار داده است.

بعد از آنکه روز دوشنبه به علت بارش برف در تهران خیابان های شهر قفل شد و به گفته پلیس راهنمایی و رانندگی یخ زدگی معابر علت اصلی ترافیک روز دوشنبه بود، امروز نیز شهر تهران به علت بارش برف قفل شد.

امروز معابر مناطق 1 تا 3 تهران شکل سرسره به خود گرفت چرا که برف روی زمین نشسته بود و خبری از نمک و شن پاشی از سوی شهرداری تهران نبود.

معمولا در چنین مواقعی مدیران شهری تهران از واژه غافلگیری استفاده می‌کنند و می‌گویند غافلگیر شدیم اما به راستی بعد از هشدارهای پیاپی هواشناسی و سازمان مدیریت بحران، باز هم دستگاهی می تواند اعلام کند تا از بارش برف غافلگیر شده است؟

امروز شهرداری تهران بار دیگر غافلگیر شد و در شرایطی که مدیران آن طی چند روز گذشته اعلام کرده بودند که برای بارش ها و سرما آماده هستند این مسئله سبب بروز ترافیک سنگین در روز پنجشنبه که معمولا ترافیک بسیار سبک است، شده بود و در نقشه ترافیکی تهران همه خیابان های اصلی و بزرگراه ها به رنگ سرخ درآمده بود.

اکنون به نظر می رسد مسئولین ذی‌ربط با بررسی موضوع هرچه سریعتر روندی را در نظر بگیرند تا این مشکلات را به حداقل رسانده، چون تازه اول سرماست و نمی شود به آسمان گفت نبارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A.KH
۲۰:۲۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
امروز و دوشنبه گذشته بخاطر سوء مديريت برخي آقايون در شهرداري كه وظيفه ذاتيشون خدمات شهري است علاوه بر اينكه دير به سر كار رسيدم امروز نيز در اتوبان همت در منطقه ٢٢ لغزندگي شديد جاده باعث شد كه خودروي من بخاطر سر خوردن و اينكه سعي كردم به خودروهاي ديگر برخورد نكنم به شدت با جدول كنار جاده برخورد كردم و منجر به خسارت شدم . واقعا ما بايد دعا كنيم كه برف و بارون بياد يا نياد ؟؟؟؟ لطفا مسئولين عزيز در شهرداري هر وقت آمادگي لازم رو پيدا كردند اعلام كنن تا بعد ما دست به دعا بشيم . واقعا براي من اين سوال پيش مياد كه اگه مثل كشورهايي كه زلزله و طوفان و سيل و .... مياد بوديم بايد چيكار ميكرديم ؟ ما كه آمادگي مواجهه با يك برف خفيف چند سانتي متري رو نداريم و بحران در شهر پيش مياد چطور خدايي نكرده با بلاياي ديگر ميخوايم مواجه بشيم ؟؟!!
Kazakhstan
یکتا
۱۹:۰۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
سلام ،ما تنکابن زندگی میکنیم باغ کیوی و محصول پرتغالمون با خاک یکی شده بخاطر برف هر کاری کنیم محصول یخ میزپه ..موندم چرا این خبر اصلا تحت پوشش نیست!زحمت یک سال دود شد رفت هوا ،بیکار بودیم ،بی پول هم بودیم الان کلا بدبخت شدیم ...
Netherlands
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
مازندران با یک بارون معمولی ترافیک سنگین داره تو شهراش همه جا رو هم آب با خودش میبره
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۱۵:۰۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
خدارو بايستي شکر کنيم تو شهرهاي مازندران هر ده سال يبار برف مياد،وگرنه کل زمستونو بايستي بدون گاز واب،بعضي جاها برق باشيم
آخرین اخبار