شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شهرداری تهران باید معابر صعب‌العبور مناطق شمال شهر را پاکسازی کند/ شهروندان برای تردد با وسایل شخصی خود نکات‌ایمنی را رعایت کنند

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهروندان درخواست دارم برای تردد با وسایل شخصی خود حتما نکات‌ایمنی را رعایت کنند تا دچار مشکلات در سطح شهر نشوند.


شهرداری تهران باید معابر صعب‌العبور مناطق شمال شهر را پاکسازی کند/ شهروندان برای تردد با وسایل شخصی خود نکات‌ایمنی را رعایت کننداقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مشکل خاصی در بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران وجود ندارد، اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای انجام شده از برخی از معابر و بزرگراه‌ها متوجه شدم که شهرداری تهران اقدامات اولیه را برای رفع مشکل یخ زدگی خیابان‌ها انجام داده است.

وی با بیان اینکه همچنان در برخی از معابر و خیابان‌های اصلی حرکت خودروها با کندی همراه است، افزود: اگر فرهنگ ترافیکی داشته باشیم در مواقع بارش برف و باران شاهد مشکلات به وجود آمده در سطح شهر نخواهیم بود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است در خیابان‌ها و معابر فرعی مشکلاتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: معابر و کوچه‌های فرعی هم نیاز به شن پاشی دارند اما خود شهروندان نیز باید با شهرداری تهران در این خصوص همکاری کنند.

شاکری با بیان اینکه شهرداری تهران باید مناطق شمالی شهر به خصوص معابر صعب‌العبور را برای رفع یخ‌زدگی، شن‌پاشی کنند، یادآور شد: در حال‌حاضر از مناطقی که عبور کردم با مشکل خاصی مواجه نشدم چراکه شهرداری تهران تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام داده است.

وی تأکید کرد: از شهروندان درخواست دارم که در مواقع استفاده از وسایل خود نکات‌ایمنی را مد نظر قرار دهند و تا جایی هم که امکان دارد از وسایل شخصی خود برای عبور و مرور استفاده نکنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران در مناطق باید به مردم در خصوص برخی از مشکلات اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: بدون تردید پاکسازی در همه معابر و کوچه‌های فرعی امکان پذیر نیست.

شاکری از صدا و سیما و شبکه‌های رادیویی درخواست کرد تا مردم را نسبت به بارش برف و باران در این ماه‌ها بیشتر آگاه کنند تا با یک برف مردم دچار گرفتاری نشوند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری، راهنمایی و رانندگی و صدا و سیما همگی باید با همکاری یکدیگر، مردم را از اتفاقات سطح شهر با خبر کنند، گفت: با این همکاری می‌توانیم اقدامات موثرتری در سطح شهر انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار