اصفهان؛

مردم با پرداخت مالیات عادلانه مشکلی ندارند

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند، گفت: در حال حاضر مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت‌ها و افراد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در دیدار محمد ابراهیم طریقت، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، با بیان اینکه مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند، اظهارداشت: در حال حاضر مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت‌ها و افراد است.

وی افزود: شناسایی فرارهای بزرگ مالیاتی ساز و کار خود را دارد که باید اقدام شود که در این صورت فشار از روی افراد عادی برداشته و یک عدالت مالیاتی به وجود می‌آید که بسیار مؤثر خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان در نظر دارد که سرمایه‌گذاران خارجی را جذب نماید، ادامه داد: تلاش می‌شود در سفر مقامات کشورهای مختلف به اصفهان، تصویر درستی از این استان و کشور ارائه شود به طوری که بیشترین اثرگذاری ذهنی میهمانان خارجی در خصوص ایران از اصفهان آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار بر شفاف‌سازی مالیاتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اعتماد مردم در این بخش بسیار مهم و اساسی است.

محمد ابراهیم طریقت با اشاره به اینکه پیگیری‌های خوبی در راستای ایجاد عدالت مالیاتی صورت گرفته است، اظهار داشت: اجرای کامل سیستم جامع مالیاتی می‌تواند در راستای ایجاد عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی مؤثر باشد که به جد پیگیر این موضوع می‌باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار