همسر مرحوم پورحیدری؛

شجاعی: پیشنهادی در مورد هیئت مدیره نداشتم/ اگر بخواهند به خاطر منصور قبول می کنم

همسر مرحوم پورحیدری گفت: پیشنهادی درباره حضوردر هیئت مدیره به من ارائه نشده و در حد و اندازه ای نیستم که جای منصور باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به حضور فریده شجاهی همسر مرحوم پورحیدری در جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال بر همین اساس شنیده می شد شجاعی یکی از افراد کاندید برای عضو پنجم این هیئت خواهد بود .

با فوت منصور پورحیدری هیئت مدیره باشگاه استقلال اکنون تنها 4 عضو دارد و طبق شنیده ها فریده شجاعی که سابقه حضور در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را در کارنامه خود دارد شانس زیادی برای حضور در ترکیب هیئت مدیره باشگاه را خواهد داشت.

البه بهتر است بدانیم فریده شجاعی با توجه به سوابق زیاد در فوتبال می تواند جایگزینی برای منصور پورحیدری باشد که وزنه ای کلیدی در استقلال بود. پورحیدری که در هیات مدیره این تیم پرطرفدار حق امضاء داشت ، کسی بود که در تصمیم سازی ها به دلیل پیشینه استقلالی اش می توانست بهترین تصمیم ها را بگیرد البته این موضوع را باید در نظر گفت ،فریده شجاعی که سال ها سابقه مدیریت ورزشی دارد ، کمتر از مرحوم پورحیدری هم در استقلال نبوده است.

فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری در این خصوص به خبرنگار ما گفت:در ابتدا باید بگویم چنین پیشنهادی تا به این لحظه به طور مستقیم به من داده نشده است و تنها از طریق رسانه این موضوع را شنیدم .بارها و بارها در صحبت هایم اعلام کردم که در حد و اندازه ای نیستم که بخواهم جای منصور را بگیرم و البته این طور نیست که نتوانم کاری را انجام دهم .

وی ادامه داد: البته هر کاری که در توانم باشد برای سربلندی استقلال انجام می دهم چرا که استقلالی هستم و به خاطر منصور هم که شده این کار را انجام می دهم اما واقعا در حد و اندازه ای نیستم که جای منصور باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار