روشن:

برخی با پسرخاله بازی به استقلال آمدند/ اعضای هیئت مدیره فقط ادعای استقلالی بودن دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:‌ معتقدم افرادی که در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور دارند با پسرخاله بازی به راس کار آمدند.

برخی با پسرخاله بازی به استقلال آمدند/ یک عضو هیئت مدیره فقط ادعای استقلال بودن داردحس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت استقلال و استعفای جهانیان از وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم طی جلسه‌ای که در گذشته با جهانیان داشتم قرار بر این شد که در این باشگاه کار کنم و همین شخص به من گفت تا زمانی که وزیر هست ما هم هستیم، اما دیدید که وزیر رفت و اینها ماندند، به نظر من هرج‌ و مرج در باشگاه استقلال زیاد است و نمی‌توان در آنجا کار کرد، هیئت مدیره‌ای که رئیس آن فقط به فکر منافع شخصی است در حالی که ادعا می کند من استقلالی هستم.

روشن عنوان کرد:  باشگاه ثبات مدیریت ندارد و بهتر است در کنار ظرف‌های میوه خوری افراد هیئت مدیره کارد قرار ندهند چرا که در آن صورت همه به جان هم می افتند و یکدیگر را تکه‌تکه می‌کنند. زمانی که در یک باشگاه افراد هیئت مدیره همدیگر را قبول ندارند چطور می‌خواهند با هم کار کنند؟ تمام افراد حاضر در هیئت مدیره به خاطر پست و مقام به این باشگاه آمدند و بهتر است دیگر حرفی نزنم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: یک باشگاه جدا از تیمداری، بخش اصلی به نام مدیریت دارد که در حال حاضر باشگاه استقلال دراین بخش  ضعف دارد.

وی بیان کرد: معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید چند فرد کاربلد را برای هیئت مدیره استقلال در نظر بگیرد و با برگزاری مجمع افراد فعلی هیئت مدیره همگی کنار بروند تا تلفیقی از افراد سیاسی، اقتصادی و ورزشی در راس کار قرار گیرند، پسرخاله و فامیل بازی درهیئت مدیره وجود دارد و  افراد فعلی با پارتی بازی به هیات مدیره آمده اند.

وی گفت:معتقدم تمام افراد حاضر در هیئت مدیره استقلال باید کنار گذاشته شوند تا افراد پرتلاش و کاربلد جای آنها را بگیرند و حداقل این افراد جدید 5 سال در این کار حضور داشته باشند.

روشن افزود: مدیر عامل که فقط بخواهد بر سر مراسم ختم حاضر شود به درد نمی‌خورد، البته دستش درد نکند حداقل مراسم ختم را می‌آید اما اینکه 2 روز مصاحبه کند بخواهد بگوید من با وزیر نیامدم که با وزیر بروم یعنی چه؟

باید مدیر عاملی انتخاب شود که تمام کارهای باشگاه را انجام دهد و اینکه در صندلی مدیریت قرار گیرند و بگویند باشگاه این همه بدهی دارد یعنی چه؟

مگر شما نمی‌دانستید که باشگاه استقلال بدهی دارد؟ اگر این افراد ناراحتند برای چه به استقلال می‌آیند؟ شماها که می‌دانید باشگاه بزرگ بدهی دارد پس چرا مدام این حرف‌ها را می‌زنید؟  جالب است وقتی بر روی صندلی مدیریت می‌نشینید دیگر بلند نمی‌شوند.

روشن افزود: با این وجود سلطانی‌فر وزیر جدید ورزش و جوانان می‌تواند دو تیم بزرگ پایتخت را سروسامان دهد، اما در نهایت امیدوارم کاسه کوزه‌های برخی افراد بر سر منصوریان نشکند، سرمربی تیم باید مواظب خودش باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود:در مورد بازی‌های استقلال هم اظهار نظر نمی‌کنم چرا که آن‌ها را نمی‌بینیم و همان طور که گفتم باتوجه به اوضاع نابسامان باشگاه استقلال منصوریان باید خیلی مواظب خود و حیثیتش باشد چرا که در باشگاهی که ثبات مدیریت ندارد کار کردن سخت کرد و در نهایت همه چیز خراب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.