در پیامی؛

آیت‌الله جنتی، ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

در پیامی، آیت‌الله جنتی، ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره كل روابط عمومی شوراي نگهبان، حضرت آيت‌ا... جنتی با انتشار پيامی، ارتحال آيت‌الله موسوی اردبيلی را تسليت گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:
 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
 
إِنّا لِلّه وإِنّا إِلَيهِ رَاجِعُونَ
 
إذا ماتَ المؤمنُ الفَقيهُ ثُلِمَ في الإسلامِ ثُلمَةٌ لا يَسُدُّها شيءٌ.
 
ارتحال عالم جليل‌القدر حضرت آيت‌الله آقای حاج سيدعبدالكريم موسوی اردبيلی(طاب ثراه) از مراجع تقليد و نماينده دوره اول مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تأسف گرديد.

آن عالم و فقيه معظم كه از پيشگامان انقلاب اسلامی ايران و يكی از نزديك‌ترين ياران امام خمينی(قدس‌سره‌الشريف) بود، پس از پيروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون همچون عضويت در شورای انقلاب، عضويت در مجلس خبرگان قانون اساسی، رياست شورای عالی قضايی، نمايندگی مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضويت در شورای بازنگری قانون اساسی، امامت جمعه تهران و فعاليت‌های علمی در استحكام مبانی انقلاب و نشر معارف اسلامی، همواره تلاش و جديت داشته و منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.

مجلس خبرگان رهبری، رحلت آن فقيه مبارز را به محضر مقدس حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقليد، علمای اعلام و حوزه‌های علميه، اعضای محترم مجلس خبرگان و بيت معزز و محترم ايشان تسليت می‌گويد و از درگاه خداوند منّان علو درجات آن فقيد سعيد را مسئلت دارد.

احمد جنتی

رئيس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار