جهت رقابت با تیم های قدرتمند باشگاهی؛

تیم فوتبال بانوان ایران فردا راهی اروپا می شود

تیم فوتبال دانشجویی شهرداری بم کشورمان جهت رقابت با تیم های قدرتمند باشگاهی در اروپا ساعت ۵ بامداد فردا پنجشنبه راهی آنتورپ بلژیک می شود.

تیم فوتبال بانوان ایران فردا راهی اروپا می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال دانشجویی شهرداری بم کشورمان جهت رقابت با تیمهای قدرتمند باشگاهی در اروپا ساعت ۵ بامداد فردا پنجشنبه راهی آنتورپ بلژیک می شود.

این مسابقات به همت فدراسیون بین المللی ورزشهای بین دانشگاهی و به دعوت دانشگاه آنتورپ بلژیک و با همکاری باشگاه شهرداری بم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در سال ۹۴ و صدرنشین فعلی لیگ باشگاهها و دانشگاه پویندگان دانش ایران انجام می شود و بانوان فوتبالیست کشورمان با مربیگری مرضیه جعفری و فاطمه غلامپور در اولین دیدار خود ساعت ۲۰(به وقت محلی) روز جمعه پنجم آذرماه به مصاف تیم قدرتمند و باسابقه آندرلشت آنتورپ بلژیک (RSC-Anderlecht) می رود.

این تیم چندی پیش به مسابقات فوتبال بین المللی سوئد اعزام شده و تاکنون در چندین دوره مسابقات جهانی ورزشهای بین دانشگاهی PCU عناوین مختلف قهرمانی را بدست آورده و از این نظر رکورد دار و باسابقه ترین تیم این بازیهاست. گفتنی است تیم قدرتمند فوتبال زنان بلژیک در رنکینگ فیفا جزء ۲۵ تیم برتر جهان محسوب می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار