یاسوج؛

کشف محموله قاچاق به ارزش 920 میلیون ریال در محور یاسوج به اصفهان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف دو محموله قاچاق به ارزش 920 میلیون ریال در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس در راستای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و خارجی همه تلاش خود را بکار گرفته است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی و هوشیاری در محورهای مواصلاتی مستقر از ورود کالاهای قاچاق و خودروهای مشکوک جلوگیری می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان دنا در حین مأموریت و گشت‌زنی به هفت دستگاه خودرو مشکوک و این خودروها که شامل یک دستگاه وانت، یک دستگاه سمند و چهار دستگاه پژو 405 و یک خودروی پژو پارس بود را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مأموران با بازرسی از این خودروها تعداد 15 هزار و 47 ثوب لباس زنانه و 636 عدد ادکلن و یک دستگاه ماشین لباسشویی، کشف و هفت نفر متخلف و قاچاقچی کالا در این عملیات دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی عنوان کرد: در عملیات دیگری مأموران پاسگاه میمند در شهرستان دنا با زیرکی موفق شدند 5 دستگاه خودروی مشکوک را متوقف کنند و از این خودروها 12 دستگاه لوازم خانگی و 294 تخته پتو مسافرتی کشف و ضبط شد و خوشبختانه در این عملیات تعداد 5 نفر متخلف دستگیر شد.

انصاری با بیان این که پلیس به صورت شبانه روزی در راستای خدمت به مرم تلاش می‌کند، افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در این دو عملیات را 920 میلیون ریال برآورد کردند.

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده به اداره گمرک تحویل و خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این فرمانده انتظامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس در راستای انجام وظایف سازمانی و حمایت از اقتصاد ملی با تمام توان آماده مقابله با هر نوع قاچاق کالا است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.