سمنان;

برخی مناطق استان دمای زیر صفر را تجربه کردند

نردین و رضوان در شهرستان میامی به ترتیب دمای 16 و 15 درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : در 24 ساعت گذشته، مناطق نردین و رضوان در میامی با دمای 16و 15 درجه زیر صفر و حسینیان در دامغان با دمای 12 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان بودند.
غلامرضا حسنی غربا با اشاره به بارش برف از روز گذشته در بسیاری از نقاط استان اظهار داشت: در رضوان 8.5 سانتی متر، در ملاده هفت سانتی متر و در نردین و آرادان پنج سانتی متر برف بارید.
وی ادامه داد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا فردا پنجم آذر 95 در برخی ساعات افزایش ابر، بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه نواحی کوهستانی و محورهای شمالی کولاک برف پیش بینی می شود.
حسنی غربا خاطرنشان کرد: به تدریج سامانه بارشی و سرما از فردا از استان سمنان خارج می‌شود و دمای هوا از شنبه ششم آذر به تدریج افزایش می یابد.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به شرایط آب و هوایی استان سمنان در 24 ساعت گذشته، ادامه داد: سرعت باد در بیشترین شدت در استان سمنان در شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر به حدود 69 کیلومتر بر ساعت رسید.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.