سمنان؛

بخشی از راه دسترسی به افراد گم شده بازگشایی شد

با وجود برف و کولاک شدید،با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست و محیط بانان شهرستان مهدیشهر ،امروز بخشی از راه دسترسی به افراد گم شده بازگشایی شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار شهرستان مهدیشهر با اشاره به گم شدن هفت نفر در برف و کولاک گفت : بخشی از راه دسترسی به افراد بازگشایی شده است. اما به دلیل سختی مسافت راه کوهستانی و کاهش دید ناشی از برف و کولاک این منطقه برای یافتن این افراد از کوهنوردان نیزکمک میگیریم.
حسن ارگی با تقدیر از تلاش مسئولان به ویژه مدیرکل مدیریت بحران و معاون عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد : افزون بر 40 نفر اعم از نیروهای امدادی استان و شهرستان و یک فروند بالگرد برای یافتن این افراد تلاش می کنند تا به نتیجه برسند.
وی بیان کرد : براساس اطلاعات ارایه شده از سوی خانواده های این افراد ، آن ها آذوقه کافی و جان پناه در محل گیر افتاده دارند و به دلیل کولاک و برف و بوران در محل، انتقال آن ها فراهم نیست.
ارگی با بیان این که پس از اطلاع از این موضوع ستاد مدیریت بحران این شهرستان تشکیل و یادآور شد: هم اکنون اعضای شورای بحران شهرستان و نیروهای فرمانداری مهدیشهر در آماده باش کامل به سر می برند.
انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار