قم؛

گشت و پایش شبانه در شهرک ها و نواحی صنعتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ازگشت و پایش شبانه در شهرک ها و نواحی صنعتی برای مقابله با هرگونه آلودگی زیست محیطی خبرداد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید رحمان دانیالی با بیان این که کنترل و پایش مستمر واحدهای صنعتی و معدنی استان در جهت مقابله با هرگونه آلودگی زیست محیطی از اولویت هایی است که با جدیت پیگیری می شود،ازگشت و پایش شبانه در شهرک ها و نواحی صنعتی قم خبرداد.

وی با اشاره به ارائه شکایت ها و گزارش ها از سوی شهروندان در رابطه با تخلفات و واحدهای آلاینده زیست محیطی، خاطرنشان کرد: قطعا در جهت تامین سلامت عمومی جامعه با هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی در محیط زیست بر اساس ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.  
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از گشت و پایش شبانه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: گشت و پایش شبانه به منظور شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت منظم و مستمر انجام می شود.  
 
دانیالی در پایان تصریح کرد: عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی و ایجاد آلودگی گزارش های خود را به صورت شبانه روز با تلفن گویای 1540 در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای برخورد قانونی با متخلفان انجام بپذیرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.