قم؛

اجرای طرح آمارگیری شهرک‌ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از آغاز اجرای طرح آمارگیری شهرک ها و نواحی صنعتی در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه با اعلام آغاز اجرای طرح آمارگیری شهرک ها و نواحی صنعتی خاطرنشان کرد : یکی از ابزارهایی که می‌تواند مسئولان و دست اندرکاران بخش صنعت و تولید را در برنامه ریزی و اجرای سیاست‌های حمایتی دولت کمک کند داشتن اطلاعات دقیق و به روز از وضعیت موجود است.
 
طیبی‌نژاد با بیان اینکه آمار و اطلاعات به‌دست آمده در این طرح از خود اظهاری واحدهای صنعتی است گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر اعتماد و حس همکاری مناسب در بین واحدهای تولیدی به‌عنوان بخش خصوصی و بخش دولتی در سطح شهرک‌های صنعتی قم ایجاد و توسعه یافته که پیشرفت برنامه‌های اجرایی در سطح شهرک‌ها را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در طرح آمارگیری از واحدهای صنعتی، طبق سنوات گذشته آمارگیران با مراجعه و یا برقراری ارتباط تلفنی با واحدهای فعال و راکد مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز اقدام و برای هر واحد صنعتی شناسنامه آماری تهیه و تدوین می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات اولیه، تهیه و تدوین شناسنامه آماری نسبت به بررسی نیازها، مشکلات و مباحث مطروحه اقدام و نتایج برای رسیدگی و برنامه ریزی لازم، در اختیار مسؤولان مربوطه قرار می‌گیرد.

طیبی‌نژاد ضمن دعوت فعالان تولیدی و صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای همکاری با عوامل این طرح خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این طرح در اختیار دادن اطلاعات صحیح و درست به متولیان برای اولویت بندی مشکلات واحدهای صنعتی است.

وی اضافه کرد: طی جلسات مختلف، در شرایط فعلی بخشی از نیازهای اولویت دار واحدهای تولیدی، نبود بازار مصرف برای کالاهای تولیدی عنوان می‌شود در حالی که طی دوره‌های گذشته اولویت واحدها کمبود نقدینگی بود که با طرح آمارگیری دقیق می‌توان نسبت به نیازهای تولید کنندگان برای دسته بندی و عارضه‌یابی متناسب با نوع فعالیت و زون بندی آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار