لیگ اروپا

رم 4 ویکتوریا پلژن 1/صعود مقتدرانه گرگ ها با هت تریک ژکو

دو تیم رم و ویکتوریا پلژن در ورزشگاه المپیکوی رم از هفته پنجم لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان موفق شد چهار بر یک حریف را شکست دهد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم رم و ویکتوریا پلژن در ورزشگاه المپیکوی رم از هفته پنجم لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان موفق شد چهار بر یک حریف را شکست دهد.

دقیقه 11 پاس ناینگولان در گوشه محوطه جریمه به ژکو رسید و این بازیکنی بوسنیایی با حرکتی در عمق و تو سر توپی زیبا از زاویه‌ای بسته ضربه خود را به سمت دروازه حریف نواخت که این توپ به زیبایی به گوشه دروازه حریف رفت تا رم با حساب یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه 18 روی ضد حمله‌ای سریع کوواریک از سمت چپ نفوذ کرد و با ارسالی زیبا زمان را در موقعیتی مناسب قرار داد و ضربه سر این بازیکن این دیدار را به تساوی کشاند.

دقیقه 61 ارسال زیبای رودیگر به محوطه جریمه توسط ژکو به گل تبدیل شد تا رم دو بر یک دوباره پیش بیفتد.

دقیقه 82 محمد صلاح موقعیت نصفه و نیمه ای به دست آورد اما مدافعین ویکتوری پلژن توپ او را دفع کردند، توپ بازگشتی به پروتی رسید، این بازیکن پس از نفوذ به دفاع حریف ضربه رابونایی را روانه دروازه کرد که توپ او با برخورد به مدافع حریف به گل سوم رم تبدیل شد.

دقیقه 88  پاس پروتی به ژکو این بازیکن را در موقعیتی مناسب برای تکمیل هت تریکش قرار داد، او با ضربه ای حساب شده توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف عبور داد تا نتیجه این دیدار چهار بر یک شود.

رم با این پیروزی با ۱۱ امتیاز صدرنشینی اش را در این گروه تثبیت کرد.آستریا جیورجیو با هفت ، آستریا وین با پنج و ویکتوریا پلژن با سه امتیاز در رده های بعدی این گروه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار