گروه A لیگ قهرمانان اروپا

جنگ صدرنشینی آرسنال و پی اس جی به روز آخر کشید/تساوی نمایندگان بلغارستان و سوئیس

در گروه A لیگ قهرمانان اروپا ، تیم آرسنال به مصاف پاری سن ژرمن و لودوگورتس به مصاف بازل رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه A لیگ قهرمانان اروپا ، تیم آرسنال به مصاف پاری سن ژرمن و لودوگورتس به مصاف بازل رفت.

تیم آرسنال در ورزشگاه امارات لندن میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در نهایت دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

دقیقه 18 گل نخست مسابقه را تیم مهمان به ثمر رساند. ماتويدی از سمت چپ وارد محوطه آرسنال شد و پاس عرضي او به دهانه دروازه با ضربه كاواني از خط عبور كرد.

دقیقه 45 آرسنال از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد. روي پاس عالي اوزيل به سانچز و سر توپ سانچز، كريچووياك با تكل خود اين بازيكن را نقش زمين كرد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد؛ ژيرو پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حركت دروازه بان حساب كار را یک بر یک كرد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

دقیقه 60 توپچی ها گل دوم را هم زدند. ارسال توپ از سمت راست به داخل محوطه با ضربه زميني الكسيس همراه شد كه ماركينیوش توپ را برگشت داد اما توپ به وراتي برخورد كرد و وارد دروازه شد تا گل به خودي ثبت شود.

دقیقه 77 گل تساوی را پاریسی ها زدند. کرنری از سمت راست ارسال می شود و لوکاس، تنها در فضایی عالی قرار دارد و با ضربه سر توپ را روانه دروازه می کند، اوسپینا به آن سمت شیرجه می زند اما توپ بعد از برخوردی خفیف با ایووبی وارد دروازه شد.

در نهایت این مسابقه زیبا با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا آرسن ونگر باز هم حریف هموطنانش نشود.
جنگ صدرنشینی آرسنال و پی اس جی به روز آخر کشید/تساوی نمایندگان بلغارستان و سوئیس

در دیگر مسابقه این گروه لودوگورتس میزبان بازل بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی در شرایطی برگزار شد که دو تیم  شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشتند اما این بازی از این بابت مهم بود، که آنها برای حضور در رده سوم گروه و راهیابی به لیگ اروپا می جنگیدند که در نهایت تلاش دو تیم فایده ای نداشت تا بازی آخر تعیین کننده باشد.

در جدول این گروه پاریسن ژرمن و آرسنال با 11 امتیاز اول و دوم اند. لودوگورتس بلغارستان و بازل سوئیس نیز با 2 امتیاز سوم و چهارم اند.
جنگ صدرنشینی آرسنال و پی اس جی به روز آخر کشید/تساوی نمایندگان بلغارستان و سوئیس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار