خرمگاه:کاوه هنوز به شرایط ایده آل دست نیافته است/نتیجه را به گسترش باختیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:ما هنوز نتوانسته‌ایم کاوه را با چارچوب دروازه آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد خرمگاه پس از نتیجه تساوی دو تیم استقلال و گسترش فولاد بیان کرد:در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم و فقط اظهار شرمندگی می‌کنم. شرمنده هوادارانی هستیم که در این هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند، اما ما نتوانستیم بازی برده را حفظ نتیجه کنیم. اگر حقیقت را بخواهید ما امروز در واقع نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره صحبت‌های بازیکن گسترش فولاد مبنی بر اینکه اخراج دخسوس تصمیم اشتباهی از سوی داور بوده است، گفت: من از صحنه خطای دخسوس روی بازیکن تیم‌مان دور بودم و باید حتما فیلم را ببینم تا نظر قطعی بدهم.اگر بازیکنان حریف اعتقاد دارند تصمیم داور اشتباه بوده نظر شخصی‌شان است و باید به نظر داور احترام گذاشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به صحبت‌های رضا افتخاری که اعلام کرده استقلال به خاطر اشتباهات فردی دو گل از گسترش فولاد دریافت کرد، یادآور شد: من تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امروز شرمنده هواداران‌مان شدیم، چه هوادارانی که در هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند و چه آنهایی که از منزل بازی را نظاره گر بودند.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که آیا او قبول دارد بازیکنان تیمش از دقیقه 60 به بعد فکر کردند برنده بازی هستند، گفت : تا حد زیادی با نظر شما موافق هستم. بازیکنان ما زود فکر کردند برنده بازی هستند. البته این را هم بگویم که ما از نظر فوتبالی امروز خوب بودیم.فقط  بی‌دقتی باعث شد که بازی برده را با تساوی عوض کنیم.

مربی استقلال در پایان در واکنش به صحبت‌های خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا کادر فنی استقلال اصرار دارند کاوه رضایی را در خط حمله قرار دهند؟، خاطر نشان کرد: اگر کاوه رضایی گل نمی‌زند، ایراد از ما است، به این خاطر که ما نتوانسته‌ایم کاوه را با چارچوب دروازه آشنا کنیم. من به نظر شما احترام می‌گذارم، اما ما در استفاده از کاوه رضایی در خط حمله برنامه داریم. هیچ کس فکر نمی کرد که محسن کریمی در این مسابقه دو گل به ثمر برساند.اما به شما قول می دهم که کاوه در دیدارهای آینده برای تیم استقلال مفید تر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار