خرمگاه: نمی دانم چرا از نقل و انتقالات محروم شدیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم مشکلات نقل و انتقالات باشگاه حل شود و بتوانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد خرمگاه پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود و فکر می‌کردیم در ابتدای بازی کمی ناهماهنگی داشته باشیم اما رفته رفته بهتر شدیم و در پایان توانستیم به پیروزی برسیم. اشتباه فردی بازیکنان‌مان هم به خاطر جوانانی است که در تیم حضور دارند.  
 
وی در مورد محرومیت استقلال از نقل و انتقالات گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است و چرا این شرایط برای باشگاه پیش آمده است. من عضو کادر فنی تیم هستم و نمی‌توانم در مورد شرایط باشگاه حرف بزنم و این مسائل در حیطه وظایف من نیست. امیدوارم 3 بازیکن جدید هر چه زودتر به جمع ما اضافه شوند و با آنها ادامه مسابقات را پیگیری کنیم.
 
مربی استقلال در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: برد شیرین و سختی بود،  اشتباهات فردی هم داشتیم که به خاطر بازیکنان جوان‌مان است و باید بیشتر با آنها کار کنیم.در بازی امروز کار خیلی سخت شد و پیروزی 3 بر 2 خیلی خطرناک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار