هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

چهار تساوی در جمعه سیاه لیگ برتر فوتسال/گیتی پسند صدرنشین لیگ برتر فوتسال+فیلم

رقابت های ليگ برتر فوتسال ايران با برتری مس و دبيری و توقف تاسيسات پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت بازی و به تساوی کشیده شدن بیشتر دیدارها به پایان رسید.


گیتی پسند اصفهان 6 – حفاری اهواز 6

گلزنان: مهدی جاوید ٢ و مهران عالیقدر ٢ و افشین کاظمی و علی اصغر حسن زاده( گیتی پسند)، فرید نمازی ٢ و شهاب طالبی و علیرضا رفیعی و احمد ملاعلی و احمد اسماعیل پور (گل بخودی) ( حفاری )

رقابت حساس تیمهای گیتى پسند اصفهان و ملى حفارى اهواز در حالى که مجموعه اى از اتفاقات عجیب و غریب را به خود دید، مساوى به پایان رسید. در این بازی گیتی پسند نیمه اول را با برتری ٣-١ به پایان رساند اما در نیمه دوم این تیم حفاری بود که کاملا بر بازی مسلط بود و توانست با حساب ۴ بر٣ از گیتی پسند پیش بیفتد.

در ادامه بازی به نتیجه ۶ بر ۵ به سود حفاری بود که در فاصله یک دقیقه به پایان علی عابدین از روی نیمکت بازی مانع از گلزنی حفاری ها شد تا در ٢٠ ثانیه پایانی جاوید بازی را به تساوی بکشاند. این اتفاق در لیگ برتر و تیمی که مدعی جدی قهرمانی است بسیار ناپسند بود. در لحظات پایانی هم تماشاگران گیتی پسند وارد زمین شدند تا بازی با درگیری بین بازیکنان حفاری و تماشاگران میزبان لحظات تلخی به خود ببیند و در نهایت در ثانیه پایانی با تساوی به پایان برسد.


مقاومت البرز 1 - تاسیسات دریایی یک

گلزنان : حمیدرضا رسولی ( مقاومت)، مجید حاجی بنده ( تاسیسات دریایی )

تیمهای فوتسال مقاومت البرز و تاسیسات دریایی تهران هفته دوازدهم در ورزشگاه انقلاب کرج به تساوی رضایت دادند. در این دیدار نمایش نزدیک دو تیم با حملات تیم تاسیسات و ضدحملات مقاومت پایاپای پیش رفت و شاگردان فلاح توانستند از حریف پیش بیفتند. اما تیم تاسیسات دریایی که به امید برد به کرج رفته بود با تلاش به گل تساوی رسیدند اما در دیداری پر حاشیه که قطع مکرر بازی به دلیل خرابی اسکوربورد از کیفیت بازی می کاست به نتیجه بهتر از تساوی نرسیدند تا بار دیگر سودای رسیدن به صدر جدول را از سر خارج کنند.


دبیری تبریز  2 – دانشگاه آزاد تهران یک

گلزنان: بابک اکبری و جواد اصغری مقدم ( دبیری )، گایو ( دانشگاه آزاد)

یاران حسین شمس که تا بدین جای فصل نتوانسته بودند نتایج خوبی کسب کنند با امید جبران نتایج راهی تبریز شدند اما شاگردان اصغری مقدم مصمم بودند در برابر مربی قبلی خود شایستگی شان را ثابت کنند. در این دیدار اصغری مقدم و اکبری برای دبیری گل زدند و گایو مانند بازی های قبلی گلزن دانشگاه بود. دبیری با این برد همچنان در تعقیب مس و گیتی پسند باقی ماند.


شهروند ساری 2 – مس سونگون ورزقان 3

سعید بلباسی و حمیدرضا ره انجام ( شهروند)، رگو و محمدحسین درخشانی ( مس)

تیم رده دومی مس سوگون ورزقان در ساری کار سختی برای برتری در برابر شهروند داشت. در این بازی شاگردان علی افضل با دشواری های فراوان توانستند از تیم خوب رعدی و تماشاگران پرقدرتش عبور کنند. مسی ها با این برد در مکان دوم ماندند اما ساری ها نتوانستند به رده های بالاتر برسند.


ارژن شیراز 2 - آذرخش بندر عباس یک

گلزنان: محمد صفری و بابک سهرابی ( ارژن)

در شیراز ارژنی ها مقابل تیم آذرخش به برتری رسیدند. شاگردان کمالی که در فرم خوبی قرار دارند و نتایج خوبی کسب می کنند در خانه با تیم بندری رقابت کردند. در این بازی که نسبتا برابر دنبال می شد آذرخشی ها بار دیگر از امتیاز گیری محروم ماندند تا در رقابت سختی با دانشگاه آزاد و طرح و توسعه الوند قزوین برای بقا قرار گیرند.


توسعه الوند قزوین 1 – فرش ارای مشهد یک

گلزنان: حمیدرضا پورجاوید ( توسعه الوند)، سهید سروری ( فرش آرا)

تیم فوتسال طرح و توسعه الوند قزوین به دنبال تغییر در کادر فنی در خانه متحول شده بود و به خوبی از تیم فرش آرای مشهد پیش افتاد. در ادامه تیم قزوینی که با تعداد کم بازیکن در زمین مشکل داشت با چنگ و دندان از گلشان محافظت کردند تا آنکه سروری کار را به تساوی کشاند. ولی قزوینی که می دانستند همین تک امتیاز هم برایشان غنیمت است با حفظ این نتیجه روند شکستهایشان را قطع کردند تا اولین امتیازشان را در خانه با بازیکنان بومی کسب کنند.


شهرداری ساوه صفر – یاسین پیشرو قم صفر

نبرد تیمهای یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه که رقابت دو تیم متشکل از بازیکنان قمی بود با تساوی به پایان رسید. این بازی به نوعی دربی قمی های لیگ بود که بدون عبور توپی از دروازه ها به پایان رسید. این دو تیم با این تساوی همچنان چسبیده به هم در میانه جدول باقی ماندند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار