لیگ برتر فوتسال؛

شمسایی: حوادث غیر فنی نتیجه را به تساوی کشاند

سرمربی تاسیسات دریایی تهران گفت: خرابی اسکوربرد و مشکلات غیرفنی باعث شد تا با مقاومت البرز مساوی کنیم.

وحید شمسایی سرمربی و بازیکن تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تساوی مقابل مقاومت البرز  اظهار کرد: بازی یک طرفه را مساوی کردیم، در حالی که می توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم به خاطر حوادث غیر فنی و حاشیه ای بازی را با تساوی تمام کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه چند هفته ای است بازی های کرج با مشکلات برق و اسکوربرد به حاشیه کشیده می شود، در نیمه دوم با اینکه ما تیم برتر زمین بودیم ۴ بار اسکوربرد خراب شد و بازی را در حالی که ما در حمله بودیم متوقف کردند، همانند بازی با تیم بحرین شده بود.
 من از رضا فلاح که خودش از متن فوتسال آمده و دوست خوب ماست دلخورم و نباید شاهد چنین اتفاقاتی در کرج باشیم.

شمسایی درباره عملکرد تیم تاسیسات افزود: من ازبازیکنان تیم راضی هستم و ما از نظر فنی روز خوبی داشتیم و همه کاری در زمین کردیم جز گل زدن، البته این گل نزدن ها در تیم ما عادت شده است و همه ما چندبار در طول مسابقه توپ ها را هدر می دهیم و در آخر بازی حسرتش را میخوریم.

شمسایی که حاضر نشد درباره عملکرد داوران اظهار نظری کند گفت: با اینکه ما امسال به شدت از داوری ها ضربه خوردیم اما ترجیح می دهم درباره داوری چیزی نگویم.

وی در پایان درباره نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول مسابقات و رسیدن زمان نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکن تمام کننده و بازیکنانی هستیم که خلا های فنی را جبران کنند، و امیدوار هستم که در نیم فصل دوم بتوانیم حالت همیشگی خود را ترمیم کرده و جبران مافات کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار