یاسوج؛

بهره‌برداری از 10 پروژه بهداشتی و درمانی در کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید غفار شفایی اظهار داشت: 10 پروژه بهداشتی و درمانی دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

شفایی با اشاره به پروژه‌های بهداشت و درمان گفت: اورژانس 40 تختخوابی بیمارستان امام خمینی(ره) با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌هایی است که دهه فجر افتتاح می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: این پروژه با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان و زیربنای یک هزار و 800 متر از پروژه‌های مهم در حوزه درمان است.

شفایی از پایگاه‌های شهید چمران، امام علی(ع)، 60 دستگاه، 180 دستگاه، مرکز جامع شهید بهشتی، مرکز سلامت دیشموک و قلعه رئیسی و خانه بهداشت دم عباس به دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر نام برد.

این مسؤول تصریح کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت بخش عمده‌ای از واحدهای درمانی و بخش‌های بیمارستان دهدشت مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفتند.

شفایی افزود: کلینیک تخصصی دهدشت در محوطه بیمارستان از دیگر پروژه‌هایی است که با پیشرفت مطلوب در حال آماده سازی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: با بهره‌برداری از این کلینیک خدمات درمانی با کیفیت بهتری به همشهریان ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.