معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جمع خبرنگاران:

همایش ملی یاوران وقف برگزار خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمين شرفخانی گفت: در هفته وقف همایش ملی یاوران وقف و تجلیل از فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری دهه بزرگداشت وقف صبح امروز شنبه 6 آذر با حضور حجت الاسلام و المسلمين علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حجت الاسلام و المسلمين احمد شرفخانی معاون فرهنگی این سازمان در سالن اجتماعات ساختمان مهر برگزار شد.

در حاشیه این نشست حجت الاسلام و المسلمين احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته وقف که با شعار «همه واقف باشیم» شروع شده، رونمایی از سه جلد کتاب و پنج جلد کتابچه و نرم افزار تبلیغی و ترویجی در حوزه وقف را خواهیم داشت.

وی افزود: در این هفته دیدار با مراجع عظام و تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار داریم.

شرفخانی عنوان کرد: در دهه وقف نشست‌های تخصصی با موضوع وقف و اقتصاد،  وقف و خانواده،  وقف و قرآن و وقف و زیارت را خواهیم داشت.
 
وی افزود: همچنین عیادت از بیماران و بازدید از تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های موقوفه را در دستور کار سازمان اوقاف قرار داده ایم.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان گفت: 178 هزار موقوفه در کشور وجود دارد که در این دهه چندین فصل برنامه برای آنها در نظر گرفته‌ایم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار