حسینی در دیدار نیمه نهایی كشتي فرنگي جايزه بزرگ باکو

امیرحسین حسینی به دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان راه یافت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي بين المللي جايزه بزرگ كشتي فرنگي جام حيدر علي اف، از صبح امروز(شنبه) در شهر باكو آذربايجان در حال برگزاری است.  
 
چهار نماینده ایران در این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفته اند که نتایج آن ها تاکنون به شرح زیر است:
 
در وزن 66 كيلوگرم محمد مراد الياسي در دور اول مقابل شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد وی باید منتظر حضور این حریف روس در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را داشته باشد.
 
در وزن 71 كيلوگرم عظيم گرمسيري در دور اول به مصاف بالينت كورپاسي نایب قهرمان بازهای اروپایی 2015  از مجارستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب این کشتی گیر شد. گرمسیری در صورت حضور حریفش در دیدار فینال، می تواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.
 
در وزن  75 كيلوگرم محمدعلي گرايي در دور نخست مقابل زورابي داتوناشويلي قهرمان اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.
 
در وزن 98 كيلوگرم امیر حسين حسيني در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود وی در دور دوم مقابل آراز حسن اف از آذربايجان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.
 
 
این رقابت ها امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار