رای سرمربی تیم اسپانیا برای بهترین فوتبالیست جهان

"یولن لوپتگی" سرمربی تیم ملی اسپانیا رای خود برای انتخاب بهترین فوتبالیست جهان در سال جاری را اعلام کرد.

رای سرمربی تیم اسپانیا برای بهترین فوتبالیست جهان مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یولن لوپتگی سرمربی ماتادورها رای قاطعانه خود برای انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2016 را اعلام کرد که بر اساس آن، وی لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین و تیم فوتبال بارسلونا را شایسته دریافت جایزه بهترین فوتبالیست جهان در سال 2016 می داند.

انتخاب لئو مسی 29 ساله به عنوان بهترین فوتبالیست جهان از سوی لوپتگی در حالی صورت می پذیرد که بدون هیچ گونه شک و تردیدی، کریس رونالدو فوق ستاره دست نیافتنی کهکشانی های شهر مادرید و سرخیو راموس مدافع پیش تاخته پایتخت نشینان از اصلی ترین و شایسته ترین گزینه ها برای کسب این جایزه ارزشمند به شمار می روند.

سرمربی 50 ساله ماتادورها اعلام کرده است: من هرگز بازیکنی همچون لیونل مسی ندیده ام و باور دارم که جهان فوتبال بازیکنی همچون وی به خود نخواهد دید.

با این وجود، کریس رونالدو فوق ستاره 31 ساله فوتبال جهان همچنان بخت نخست کسب جایزه بهترین فوتبالیست جهان در سال 2016 به شمار می رود.

رونالدو در سال جاری موفق شد با به ثمر رساندن آخرین ضربه پنالتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، کهکشانی ها را قهرمان این رقابت ها کند و در یورو 2016 نیز با کاپیتانی خود توانست هم تیمی های خود را در کشور فرانسه قهرمان جام ملت های اروپا کند.

همچنین فصل گذشته کریس رونالدو موفق شد در 48 بازی، 51 گل برای تیم رئال مادرید به ثمر برساند.

گفتنی است مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست جهان در سال 2016، در تاریخ 9 ژانویه سال 2017 و به میزبانی شهر زوریخ در کشور سوئیس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار