10 ستاره پردرآمد تاریخ لالیگا

در این مطلب قصد داریم 10 ستاره پردرآمد تاریخ لیگ فوتبال اسپانیا را زیر ذره بین قرار دهیم.

10 ستاره پردرآمد تاریخ لالیگابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ فوتبال اسپانیا به علت حضور دو قطب اصلی فوتبال باشگاهی جهان، هیجان انگیزترین لیگ در میان فوتبالدوستان به شمار می رود.

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با در اختیار داشتن برترین ستاره های فوتبال جهان، دارای پردرآمدترین بازیکنان نیز هستند و سهم بسزایی در گردش مالی فوتبال اسپانیا دارند.

دو باشگاه اسپانیایی همواره با صرف هزینه هایی هنگفت در تلاش بوده اند تا گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و در زمینه افتخار آفرینی یکه تاز میدان باشند.


حال قصد داریم با ستاره های پردرآمد تاریخ لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) بیشتر آشنا شویم:


1- کریستیانو رونالدو: فوق ستاره پرتغالی کهکشانی های شهر مادرید که بازیکن نخست تیم رئال به شمار می رود، نه تنها پردرآمدترین ستاره لالیگا، بلکه پردرآمدترین فوتبالیست جهان نیز است.

کریس رونالدو که بخت اصلی کسب توپ طلای فیفا در سال 2016 است، با 28.5 میلیون دلار درآمد سالانه، عنوان پردرآمدترین ستاره لالیگا را به خود اختصاص داده است.


2- گرت بیل: ستاره ولزی که با انتقال خود از تیم تاتنهام انگلستان به تیم رئال مادرید توانست رکورد رونالدوی فوق ستاره را بشکند، با درآمد 27.5 میلیون یورو در سال دومین ستاره پول ساز لیگ فوتبال اسپانیا است.


3- لیونل مسی: برنده 5 دوره توپ طلای فیفا، سومین فوتبالیست پردرآمد لالیگا و نخستین بازیکن پردرآمد آبی اناری پوشان است.

مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا دارای درآمدی برابر با 21.7 میلیون یورو در سال است.


4- ایکر کاسیاس: سنگربان اسطوره ماتادورها که عملکردی قابل قبول را در تیم ملی اسپانیا و تیم رئال مادرید از خود به نمایش گذاشته بود، چهارمین ستاره پردرآمد تاریخ لالیگا است و میزان پولی که وی سالانه دریافت می کرد، 10.17 میلیون یورو است.


5- نیمار: ستاره برزیلی آبی اناری پوشان پس از مسی آرژانتینی دومین بازیکن پردرآمد تیم کاتالانی است و به علت سن و سال کم خود همچنان جا برای پیشرفت دارد.

نیمار که نخست در تیم سانتوس توپ می زد و پس از آن راهی تیم بارسلونا شد، با درآمد سالانه 10 میلیون دلار یکی دیگر از ستاره های پول ساز لالیگا است.


6- آندرس اینیستا: هافبک میانی تیم فوتبال بارسلونا که به خاطر دریبل ها و پاس های کلیدی خود از شهرتی ویژه برخوردار است، با درآمد 9.8 میلیون یورو در سال از کاتالانی های پردرآمد فوتبال اسپانیا به شمار می رود.


7- کریم بنزما: ستاره فرانسوی فوتبال جهان که در کنار دیگر مهاجمان کهکشانی ها عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشته است، هفتمین ستاره پول ساز لالیگا است.

کریم مصطفی بنزما که در سانتیاگو برنابئو یکی از سلاح های اصلی قوهای سپید به شمار می رود، با درآمد سالانه 9.6 میلیون یورو یک دیگر از چهره های درآمدزای لیگ فوتبال اسپانیا است.


8- دنی آلوز: یک مدافع برزیلی که از حمله در زمین فوتبال لذت می برد و نام او با ضربات قدرتمند پای راست و تکل های بی نظیر گره خورده است.

آلوز، بازیکن ملی پوش سلسائو در زمان حضور خود در لیگ فوتبال اسپانیا دارای درآمدی برابر با 9.5 میلیون یورو در هر سال بوده است.


9- مارسلو: ستاره برزیلی قوهای سپید شهر مادرید که توانایی های وی در مستطیل سبز برای همگان آشکار است، با درآمد سالانه 9.45 میلیون یورو نهمین فوتبالیست پردرآمد لالیگای اسپانیا است.


10- ژاوی هرناندز: نفر پایانی در فهرست بلند بالای فوتبالیست های پردرآمد لالیگا کسی نیست جز سلطان پاس فوتبال جهان.

ژاوی هرناندز که در زمان حضور خود در مهیج ترین لیگ فوتبال جهان، برای آبی اناری پوشان توپ می زد و تجربه حضور در رده جوانان تیم بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، با درآمد سالانه 9.36 میلیون یورو، دهمین بازیکن پردرآمد لیگا است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار