کرمان؛

كشف 146 كيلوگرم ترياك در سيرجان

فرمانده انتظامی سيرجان از كشف 146 كيلوگرم ترياك و دستگيری يك متهم در عمليات ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابراعلام پایگاه خبری پلیس٫ سرهنگ محمدرضا ایران نژادگفت : ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به دنبال یكسری كارهای اطلاعاتی فردی را كه قصد داشت محموله مواد مخدر را پس از ورود به شهرستان به یكی از استان های غربی كشور انتقال دهد شناسایی كردند.

وی خاطر نشان کرد: در عملیاتی منسجم این قاچاقچی مواد مخدر حین انتقال مواد در سطح شهر با یك دستگاه خودرو پژو متوقف و در بازرسی از این خودرو ، 146 كیلو تریاك كه در خودرو به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف شد.

ایران نژاد خاطر نشان كرد:در این زمینه یك دستگاه خودرو توقیف و یك متهم دستگیر كه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینكه این محموله قاچاق مواد مخدر ازجنوب به مقصد غرب كشور بارگیری شده بود ، نقش ارزنده گزارشات مردمی و همكاری همه جانبه مردم با پلیس ، در صورت مشاهده هرگونه تهیه ، توزیع و فروش موادمخدر و تماس با تلفن 110 و 128 را مهم ارزیابی كرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار