ایلام؛

اربعین بیانگر اقتدار نظام و همراهی مردم

استاندار ضمن تقدیر از تلاش مردم و مسئولان استان در حماسه‌ی اربعین، اعلام کرد: این حماسه‌ی بزرگ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید با تسلیت شهادت جمعی از زائران اربعین در حادثه تروریستی حله و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در سانحه‌ی قطار، یاد و خاطره‌ی مرحوم آیت‌الله موسوی‌اردبیلی را گرامی داشت و اعلام کرد: این مرجع عالی‌قدر از پیشگامان نهضت امام بودند .
 
وی با تأکید بر اینکه مرحوم موسوی اردبیلی از پیشگامان نهضت امام بودند و مهم‌ترین ویژگی ایشان نگاه تشکیلاتی بود و ره‌آورد این نگاه در تأسیس مؤسساتی مانند «مفید» خود را نشان داد، تاکید کرد : وی در دوران دفاع مقدس با جبهه‌ها در ارتباط نزدیک بود و در کارهای اجرایی که بر عهده داشتند با نهایت دقت عمل می‌کرد و امین امام و مردم بود.
 
استاندار در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مردم و مدیران در پذیرایی از زائران اباعبدالله، افزود: هرچند یک‌طرفه کردن محورها گره‌های ترافیکی را برداشت و ابتکار خوبی بود اما موجب گلایه مردم در برخی نقاط شد، چون مردم مایل بودند هم در رفت و هم در برگشت در خدمت زائران باشند و از آنان پذیرایی کنند.










 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.