ایلام؛

بیکاری مهم‌ترین مشکل استان

رئیس مجمع نمایندگان استان بیکاری را مهم‌ترین مشکل حال حاضر استان دانست که نیازمند توجه جدی دولت و مسئولان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلام امینی اعلام کرد: در جلسه‌ای که اینجانب و کاظم‌زاده  نماینده حوزه جنوبی استان با ترکان مشاور ارشد ریاست جمهوری داشتیم مهم‌ترین مشکلات استان را بیان کرده وخواستار برطرف کردن مشکلات مطروحه شدیم.
 
وی افزود : مردم استان هنوز با خاطره شیرین سفر مبارک مقام معظم رهبری زندگی می‌کنند و هنوز تفقدهای پدرانه و دستورات مسئولانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری را فراموش نکرده‌اند و خواستار تشریف فرمایی معظم‌له به استان ایلام هستند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان گفت : بیکاری مهم‌ترین مشکل حال حاضر استان است که نیازمند توجه جدی دولت و مسئولان است و در حال حاضر متاسفانه وضعیت استان در آمار بیکاری، طرح های اشتغال‌زایی و آسیب‌های اجتماعی اصلاً مناسب نیست.
 
امینی تاکید کرد : در حال حاضر در پروژه‌های مختلف استان به وفور از نیروها و مهندسان پروازی استفاده می‌شود در حالی که خود استان نیروهای تحصلکرده بسیاری در زمینه های مختلف دارد که به شهرهای تهران و اصفهان, تبریز و بوشهر مهاجرت می‌کنند که این عامل باعث شده جمعیت ایلام در سالهای گذشته رشد چندانی نکند.
 
امینی در ادامه با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند خجالت و شرمندگی نظام از خجالت یک جوان بیکار که دست خالی به منزل می رود کمتر نیست اظهار کرد: باید بتوانیم بر معضل بیکاری در این استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود غلبه کنیم.









 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.